Intellilink met Siri?

Forumindex Forums Modellen Adam Intellilink met Siri?

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276541
    Pieair
      Lid sinds:
      8 May 2016

      Beste forumleden,

      Mijn oog is gevallen op een Opel Adam als nieuwe auto. Nu zit ik te kijken naar een occasion met minimaal het intellilnk systeem. Weet iemand of de functie van Siri eyes Free standaard hierop zit of is dat vanaf speciale modellen?
      Heeft iemand ook ervaring met het gebruik hiervan?

      Zijn er verder nog aandachtspunten waarop ik moet letten bij het aanschaffen?
      Bedankt vast voor de hulp.

      Mvg,
      Pièrre.

      #18318413
      warhamstr
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 August 2009

        Bel even naar een Opel dealer? Schijnt nogal wat comptabiliteit problemen/moeilijkheden te bestaan met dit systeem.

        #18318414
        WillemR
        Deelnemer
          Lid sinds:
          17 August 2014

          Ik zou helemaal geen intellilink nemen/aanraden zijn nog heel veel problemen mee en Opel geeft daar hele slechte ondersteuning aan, verwijzen je lekker door.

          Met diverse merken/typen telefoon schijnt het bijna helemaal niet te werken.

          Zoek meer eens op het forum op Intellilink en lees het allemaal maar eens door.

          En als je het dan toch echt wil hebben, van te voren met jouw telefoon echt uitvoerig testen bij de dealer.

          #18318415
          pjotter
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 November 2013

            @Pieair wrote:

            Beste forumleden,

            Mijn oog is gevallen op een Opel Adam als nieuwe auto. Nu zit ik te kijken naar een occasion met minimaal het intellilnk systeem. Weet iemand of de functie van Siri eyes Free standaard hierop zit of is dat vanaf speciale modellen?
            Heeft iemand ook ervaring met het gebruik hiervan?

            Zijn er verder nog aandachtspunten waarop ik moet letten bij het aanschaffen?
            Bedankt vast voor de hulp.
            ben in het bezit van een astra K met intellink de bluetooth functie werkt goed navigatie is ook goed enkel opel zou een android app uitbrengen om de functie mirrorlink deze tot nu toe nog geen enkele reactie van opel wanneer en of er het ook ooit komt?

            Mvg,
            Pièrre.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.