IntelliLink 900 en iPod

Forumindex Forums Modellen Insignia IntelliLink 900 en iPod

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18347339
    Powerwing
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 August 2016

      Heb een iPod Nano gekocht en die vertoont dezelfde problemen in de auto als mijn oude iPod classic ! De eerste song begint te spelen, op het display van de auto staat de uitvoerder, titelsong en cover art afgebeeld, geen probleem, maar wanneer hij overgaat naar de volgende song (of ik nu via shuffle play of gewoon per song/album ga, maakt niks uit), dan blijft alle info van de eerste song gewoon staan. Zelfde met derde, vierde song, etc.
      Enkel wanneer ik manueel naar de volgende song ga, dan wordt de info van de nieuwe song weergegeven.

      Begrijp er niks van. Met mijn iPhone 5s in mijn Insignia had ik geen enkel probleem, met mijn huidige iPhone 6s Plus ook niet. Mijn classic iPod werkte nochtans zonder problemen in mijn vorige Astra J.

      Toch vreemd dat ik met iPhone’s geen problemen heb, en met beide iPod’s dan weer wel. Enige waar ik nog aan kan denken, is naar de garage gaan en alle software laten updaten tot de laatste versie. Niet goedkoop, weet ik, maar heb ik er voor over. Als het maar werkt.

      Maar doet een dealer dat zomaar, software-updates uitvoeren op een auto op vraag van de klant voor bovenvermelde reden ?
      Is een Insignia ST 1.6 SIDI Turbo, MY2015.

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.