Intelilink 80

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18356808
    Kweetni01
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 June 2018

      Ik sta op het punt een Vivaro te bestellen, maar had een vraagje over de navigatie. Ik zou de Intellilink 80 met TomTom navigatie nemen.

      Maar kunnen deze kaarten gemakkelijk geupdate worden? Ik vind het nergens terug op het internet.

      Alvast bedankt…

      #18357061
      KEES65
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 June 2018

        Beste, ik heb deze week mijn Vivaro met Navi 80 ontvangen. mijn  Navi 80 werkt niet volledig met Apple CarPlay. Het is alleen met siri mogelijk je telefoon te bedienen. Ook is het niet mogelijk op muziek en afbeeldingen te openen met de Navi 80. Ik heb Opel om een oplossing gevraagd maar die weten het ook niet.  Op andere type auto’s werk het blijkbaar wel volledig met Apple CarPlay.  Mijn inschatting moet een applicatie aangevinkt/ geactiveerd worden in de systeem software. Dus kan nu alleen bellen met de Navi 80, navigeren en Siri gebruiken om stem opdrachten te geven.   Er staat een app in applicatiebeheer die heb mogelijk zou moeten maken app te installeren en te bewerken. Helaas is deze geblokkeerd. Niet tevreden en het kost toch aardig wat. Opel dealer zoekt naar een oplossing zeggen ze. De Navi 80 is gelijk aan het R-Link systeem van Renault.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.