Instrumentenverlichting

Forumindex Forums Modellen Grandland X Instrumentenverlichting

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #18373966
    Gubel
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 March 2020

      Op het media scherm is de achtergrondinformatie, zoals de buitentemperatuur, info bij het navigeren, verkeersmeldingen, info van de verschillenden menu’s niet lezen, veel te donker. Deze is ook niet helderder te zetten met de instrumenten-verlichting-knop. Ik heb Opel Nederland hierover inmiddels 3 keer aangeschreven omdat de dealer het ook niet wist. Opel Nederland neemt helaas niet het fatsoen en de moeite om hierop re reageren. Erg triest van het merk Opel.

      Hebben meer mensen dit probleem met hun Opel Grandland?

      #18373968
      Hans GLX
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 May 2018

        Ja, je hebt wel een punt dat de temperatuur in de display wat helderder had mogen zijn. Dat is inderdaad zover ik weet, ook niet bij te stellen. Wat de info bij het navigeren en de verkeersmeldingen betreft, kan ik niks zeggen, want die gebruik ik nooit. Je mag er wél als klant van uitgaan, als je iets in een auto bouwt zoals Opel, dat dit dan ook naar behoren werkt. :unsure: De helderheid van de verlichting instrumenten, is wél in te stellen.

        #18373970
        Gubel
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 March 2020

          Het is niet alleen de buitentemperatuur die niet af te lezen is maar ook bv bij het inspreken van de navigatie, dan krijg je vaak een aantal opties op het scherm welke niet te lezen zijn, hetzelfde bij de telefoonfunctie van dit systeem. Volgens mij moet dit toch simpel softwarematig op te lossen zijn.

          #18373976
          Jan Driebeen
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 February 2018

            Dit probleem is reeds al eerder besproken, zie https://opel-forum.nl/forums/topic/temperatuur-indicatie/

            #18373977
            Anoniem
              Lid sinds:
              1 January 1970

              Bij mij had de dashboard verlichting helderheid ook invloed op navigatie scherm, misschien dat je hier iets kan aanpassen, een ander heeft dit tegen gesproken maar bij bouwjaar 2018 waarvan mijn auto is werkt dit wel degelijk !

              kan alles aflezen trouwens, staat standaard op nacht stand.

              #18373995
              Gubel
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 March 2020

                Dit probleem was er al in 2017 zie ik op dit OPEL forum. Triest dat Opel er al die jaren niets aan heeft gedaan om dit op lossen. Zegt wel iets over het Opel gevoel van service!!

                #18377423
                paulha
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  3 March 2020

                  Ik heb hier over vandaag contact gehad met de Opel klantenservice, zij geven aan dat hier niets aan te doen is. Persoonlijk geloof is hier niets van, is gewoon verkeerd geprogrammeerd denk ik. Schrale troost: de medewerker gaf aan dat de Citroen Picasso het probleem ook kent…..

                  #18377427
                  Gubel
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    1 March 2020

                    Dat zuigt die medewerker uit zn duim, heb de Picasso 2 en de laatste 3 gehad , schermen waren altijd goed af te lezen. Een van de vele smoesjes van Opel kunnen weer beter teruggaan naar de naaimachines. Zie ook verbruik met exact dezelfde motor! Op snelweg 1 op 21

                     

                     

                     

                    . JF-646-G C4 Picasso schermen

                    #18377438
                    wzmn39
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      12 July 2018

                      Gubel ga je blijven zagen op verschillende topics in het forum. Doe je opel weg en koop een citroën.

                      #18377441
                      Rob Van Der Voort
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        4 July 2018

                        Lelijk dashboard die citroen (zonder trema)

                        #18377443
                        Gubel
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          1 March 2020

                          Ik reageer op een bericht hier op dit forum. Opel verkoopt een product wat niet aan de eisen en omschrijvingen voldoet, waar een fabrieksfout in zit daarbij probeert een klantenservice van Opel de klanten af te wimpelen met allerlei onzin en neemt niet eens de moeite om haar kopers fatsoenlijk te woord te staan. Dat mag jij zagen noemen hoor als je ook zonodig iets wilt zeggen. :applause01:

                          #18377451
                          wzmn39
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            12 July 2018

                            Gubel neem dan een raadsman en laat deze Opel Nederland voor de rechtbank dagen. :cry: :cry: :cry: :cry:

                            #18377497
                            MWW
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              21 February 2020

                              Toen je hem kocht was het wel te lezen?

                            13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.