Instellen/programmeren cruise control module

Forumindex Forums Modellen Corsa Instellen/programmeren cruise control module

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #18337455
    Malina
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 November 2016

      De volgende cruise control modules kunnen worden ingesteld/geprogrammeerd voor een andere puls heb ik begrepen.

      GM 25315546 A / Opel 6237798 (Omega B / Vectra B)
      GM 25315547 A / Opel 6237783 (Astra G / Zafira A)

      Maar hoe doe ik dat?
      Ik heb een Corsa B 2000 met X12XE motor erin.
      De Tech 2 stekker is aangesloten aan de cc module.
      Ik ben in bezit van op-com.

      Als de module GM 25315546 A / Opel 6237798 (Omega B / Vectra B) in mijn Corsa B is geïnstalleerd, moet ik dan in de op-com software naar Corsa B, Omega B of Vectra B navigeren?
      En welke vervolg stappen dien ik dan te volgen?

      Alvast bedankt voor jullie hulp!

      #18337464
      juruca
      Deelnemer
        Lid sinds:
        16 January 2005

        Marcin, ik begrijp het niet want ik heb de cc unit aangesloten zonder iets te programmeren!

        Zou je misschien de opcom software willen delen, lees emailen ?

        Ik heb wel de interface maar niet (meer) de software.

        #18337465
        Malina
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 November 2016

          De GM 25315547 A / Opel 6237783 (Astra G / Zafira A) unit die kon ik inderdaad ook zonder programmeren gebruiken echter deze module heeft dus het probleem met de slechte contacten vanwaar ik dus een nieuwe heb gekocht.

          Ik heb echter ook de module GM 25315546 A / Opel 6237798 (Omega B / Vectra B) en deze weet ik niet zeker van of deze stuk is.
          Echter kan het bij deze unit dus ook aan liggen, dat is wat ik heb begrepen, niet goed staat ingesteld voor het aantal pulsen icm mijn auto.

          Dus als de unit werkt na installatie hoef je in principe niks te doen.

          #18337470
          juruca
          Deelnemer
            Lid sinds:
            16 January 2005

            Ik heb nog even gecontroleerd welk type ik in de auto heb en dat is de: GM 25315546 A van een vectra van daar de lange kabel.

            #18337481
            Malina
            Deelnemer
              Lid sinds:
              23 November 2016

              Heb je dan meer ruimte om af te stellen als de kabel lang is of is deze ruimte voor alle kabels hetzelfde?

              #18337486
              juruca
              Deelnemer
                Lid sinds:
                16 January 2005

                Omdat de kabel van de vectra B langer is heb je de mogelijkheid om um te installeren voor de accu.

                De kabel kan dan met een bochtje naar de gasklep verstelling worden gebracht.

                Maar het was toevallig dat ik een kabel van een vectra had.

                Ik zag dat er ook een how to was voor gereedschappen, die behandeld ook het programmeren van een cc unit, misschien iets voor jouw.

                ps opcom werkt ondertussen op mn w10 laptop.

                #18337858
                Malina
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  23 November 2016

                  De how to kan ik helaas niet gebruiken aangezien ik de module niet kan programmeren op mijn auto omdat, de optie er niet bij staat/niet beschikbaar is op mijn auto.

                  #18337905
                  Malina
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    23 November 2016

                    Iemand die mij kan helpen om de module GM 25315547 A in te stellen/programmeren op de geschikte code index?

                    #18354957
                    Malina
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      23 November 2016

                      Weet iemand toevallig middels welk protocol de module is uit te lezen?

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.