Insignia OPC 2016 knop dashboard en standverwarming

Forumindex Forums Modellen Insignia Insignia OPC 2016 knop dashboard en standverwarming

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18365729
    patrick-pauwels
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 November 2016

      Hallo Mensen,

       

      Heb altijd met een 2011 ST 4×4 2.0cdti 160pk gereden, interieur-exterieur OPC line, staat te koop nu.

      En heb sinds januari een OPC van 2016 Unlimited.

      Nu heb ik een knop in dashboard, bij Opel weten ze niet waarvoor hij dient, maar ik heb een standverwarming en daar kunnen ze bij Opel ook blijkbaar niet aan uit, heb een Duitse handleiding, en een NL gevraagd bij Opel en we zijn nu 3 maanden verder en je kan het al raden, heb er nog geen.

       

      Nu denk ik dat die knop misschien ook met standverwarming te maken, weet iemand raadt, of heeft iemand een NL handleiding aub.

       

      En dan misschien een vraag die hier niet thuis hoort of misschien niet mag, dan moet het maar even aan me gemeld worden, maar is er al iemand een opc bij de mannen geweest voor chiptuning waar hier een banner van het op forum staat en wat zijn de bevindingen?

       

      mvg,

       

      Patrick20190418_113901

      #18365750
      Richard_v6t
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 March 2019

        De knop kan ik je niet mee helpen, maar voor mijn Vectra 2.8 turbo (niet-OPC) ben ik bij KC Performance geweest voor een chiptuning en dyno run. Ik vond het een erg mooi bedrijf en met een dyno run erbij krijg je naast de “standaard” software upgrade ook nog wat finetuning van de mappings. Leuk gesprek ook gehad met de monteur over wat ze allemaal daar doen. Wat mij betreft een bedrijf met een hart voor auto’s en verstand van chippen.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.