insignia ecoflex of niet

Forumindex Forums Modellen Insignia insignia ecoflex of niet

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #18353971
    henk48
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 January 2013

      hoe kan je zien of een Insignia 2,0 cdti een ecoflex is of niet

      #18353987
      Patrick
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 March 2018

        Staat op de klep van de kofferruimte als deze klep niet gecleaned is. Anders kan je nog een knop op het bedieningspaneel vinden waarop ‘ECO’ staat met een groen brandend ledje (Als de ecostand is geactiveerd, zo niet brandt er geen ledje). En het staat ook in de handleiding van de auto zelf.

        #18354030
        Rony T
        Deelnemer
          Lid sinds:
          20 March 2018

          Rij met en ecoFlex 2,0, 160 pk bwj 2011 maar er staat geen knop op het bedieningspaneel. Hangt af van het bouwjaar denk ik.

          #18354127
          Patrick
          Deelnemer
            Lid sinds:
            20 March 2018

            Heb zelf een 2.0 CDTI 140 PK ecoflex uit 2013. Ik heb wel een knopje in ieder geval.

            #18354151
            Bonkie1
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 November 2015

              het kan ook nog een ECOTEC zijn denk ik?

              #18354152
              Bonkie1
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 November 2015

                het kan ook nog een ECOTEC zijn denk ik?  De Insignia van mijn zoon staat op veren van Irmcher maar hij wil graag weer naar origineel, we hebben 2 achterveren en als ik die opmeet en vergelijk naar sites waar veren op verkocht worden kom ik op ecotec uit.

                #18354291
                opelde
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  8 January 2012

                  [quote quote=18353987]Staat op de klep van de kofferruimte als deze klep niet gecleaned is. Anders kan je nog een knop op het bedieningspaneel vinden waarop ‘ECO’ staat met een groen brandend ledje (Als de ecostand is geactiveerd, zo niet brandt er geen ledje). En het staat ook in de handleiding van de auto zelf.[/quote]

                  Dat groene knopje met ECO is de bediening voor het start-stop systeem uit te zetten.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.