Insignia aankoopadvies

Forumindex Forums Modellen Insignia Insignia aankoopadvies

  • Dit onderwerp bevat 3 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 mei 2019om 22:53 door Anoniem.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18365398
    kapitano
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 April 2019

      Hallo iedereen,

      ik heb mij aangemeld op dit forum omdat aan het kijken ben naar een andere auto en mijn oog gevallen is op de Opel Insignia. Ik ben op dit moment in het bezit van een Renault Megane 1.4 tce uit 2010, en deze heeft nooit problemen gegeven. Maar ik wil een keer wat anders. Het uiterlijk van de Insignia spreekt mij aan.

      Nu lees ik allerlei berichten over slechte electronica en problemen met de versnellingsbak. Klopt dit?

      Zijn er bepaalde bouwjaren of motoren die ik moet vermijden? Ik rijd benzine.

      Alvast bedankt voor de moeite.

       

      edit: handig om te weten, mijn budget is zo’n 12k

      #18365428
      kapitano
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 April 2019

        Bedankt voor alle tips! Leuk forum. Gezellig

        #18365463
        Lionheart
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 August 2014

          Hallo Kapitano,

          ik wil je mijn ervaring wel delen. ik bezit momenteel mijn twee insignia.

          AFL (adaptive forward lightning, of terwijl meedraaiende koplampen i.c.m. xenon) gaven na enige tijd storing. hersteld is duur. dus als je het niet perse wil, deze uitvoering vermijden.  verder heb ik buiten het reguliere onderhoud alleen de remschijven voor vervangen en twee nokkenas regelklep. maar als je dit zelf kan, hoeft het niet veel te kosten.

          ik zou zeggen google eens, en van youtube wordt je ook best wijzer.

           

          succes met je aankoop. :smiley-car:

           

          #18366229
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            wanneer je een nieuwe insignia koopt neem er een flexcare gold plan bij

            dus de 2 jaar fabrieksgarantie verlengen naar 5 jaar aan 20.000 km per jaar, dus 100.000 km op je gemak

            prijs voor een gold plan april 2019: 3946€ btw incl.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.