Insignia 2015 vs Astra 2016

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Insignia 2015 vs Astra 2016

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18345153
    Powerwing
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 August 2016

      Momenteel rijd ik met een Insignia Sports Tourer 1.6 SIDI Turbo 170pk, Cosmo uitvoering, met leer en een heel pak opties waaronder FlexFloor, adaptive cruise control, originele 19″ velgen enz. (enkel volledig elektrische kofferklep, adaptieve ophanging en open dak ontbreken).
      Bouwjaar is februari 2015 (facelift model dus), ik heb die gekocht in augustus 2016 voor net geen 26k (nieuwprijs was rond de 38k), had toen 19000 km, nu bijna 40000.

      Heel tevreden mee maar ik verander graag eens van auto en nu heb ik opnieuw een leuke deal gezien bij mijn dealer voor een werkelijk full option Astra K Sports Tourer 1.4 Turbo 150pk, Dynamic uitvoering met alles erop en eraan, inclusief leer en LED lichten. Bouwjaar is augustus 2016, nog geen jaar oud met slechts een dikke 5000 km. Nieuwprijs was rond de 31k, nu te koop voor 22,5k.

      Mijn vraag natuurlijk is of dit een slimme ‘inruil’ zou zijn. Mijn Insignia is super comfortabel maar heb al heel goeie dingen gehoord over de Astra K (voor de Insignia had ik een Astra J ST). Ik zal natuurlijk wel moeten bijleggen,maar iemand een idee wat mijn Insignia nog zou waard zijn ?

      #18345681
      Powerwing
      Deelnemer
        Lid sinds:
        11 August 2016

        Forum is niet echt actief bljkbaar…

        #18345706
        Haasje17
        Moderator
          Lid sinds:
          8 September 2009

          Het forum is redelijk actief,

          Ik denk enkel dat degene hier actief hier geen antwoord op kunnen geven.
          En grotendeels is het ook persoonlijke voorkeur.

          Persoonlijk vindt ik de astra K gewoon een lelijke auto. Dus zou ik hem niet inruilen.
          En ik vindt ook inruilen sonde van mijn geld op dit soort leeftijden kosten de auto’s gewoon meer dan dat ze waard zijn.

          Wat betreft de uitvoering, het is een prima astra, enkel het infotainment systeem had beter gekund en hier en daar wat kleine mankementen met elektronica zijn niet te voorkomen.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.