inlaatbrug c20ne

Forumindex Forums Techniek C20ne/seh (2.0 8v) inlaatbrug c20ne

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18346538
    chriske
    Deelnemer
      Lid sinds:
      31 October 2008

      juist een vraagje zijn alle c20ne inlaatbruggen en ecu dezelfde
      omdat er wel verschil zit in pks bij de c20ne s

      grtz chriske

      #18350708
      Corsa_GSi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Een C20NE is toch altijd 115pk?

        C20NE
        Bauform: R4
        Steuerung: OHC
        Anzahl der Ventile: 8
        Bohrung (mm): 86,0
        Hub (mm): 86,0
        Volumen (cm³): 1998
        Leistung (kW bei min-1): 85 / 5400, 85 / 5200 (Calibra, Frontera A, Omega A ab MJ91, Vectra A)
        Drehmoment (Nm bei min-1): 170 / 2600, 170 / 3000 (Ascona C, Kadett E)
        Verdichtung: 9,2 : 1
        Motormanagement: Bosch Motronic ML 4.1, ab MJ90 Bosch Motronic M 1.5, Astra F Bosch Motronic M 1.5.2
        Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, keine Klopfregelung
        Steuerung: Zahnriemen
        Abgasanlage: geregelter Katalysator
        Eigenschaften:
        Verwendung: Ascona C (F16WR/CR, THM 125), Astra F (F16WR/CR, F18WR/CR, AF20), Calibra (F16CR, F18CR, F18+CR, AF20), Frontera A (MSG 5E-T), Kadett E (F16WR/CR, THM 125), Omega A (R25, AW 03-71L, AR25), Vectra A (F16WR/CR, F18WR/CR, F18+CR, AF20)

        Het enige dat ik weet is dat er een Irmscher inlaatspruitstuk is voor deze motor die meer pk / koppel oplevert.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.