Injector afdichtringen

Forumindex Forums Techniek Cih Injector afdichtringen

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #18359023
    hinterachse
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 January 2012

      Wie kan mij helpen aan een artikel- of onderdeelnummer voor de rubberen afdichtingen die onderaan de gele Bosch 280 150 205 injectoren zitten?

      Ik krijg wel overal de injectoren aangeboden maar met de afdichtringen in de injectorvoeten hebben ze toch wel wat moeite, zo lijkt het.

      #18359034
      Ghanz
      Deelnemer
        Lid sinds:
        31 July 2005

        Geen probleem

         

         

        edelschmiede.com/shop

         

        heeft ze liggen voor je

        #18359063
        hinterachse
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 January 2012

          :happy02:  Ghanz, je bent geweldig! :applause01:

          #18359083
          Ghanz
          Deelnemer
            Lid sinds:
            31 July 2005

            Zegt mijn vrouw ook vaak  :yahoo:

            #18359154
            hinterachse
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 January 2012

              Ha ha! Daar moet je mee oppassen, heb hier iemand in de buurt wiens vrouw altijd riep;”Hallo grote lieve schat van me!”, als haar man na zijn werk weer op hun oprit stond. “Kijk”, zei hij dan overzelfverzekerd,”Dat zeggen ze tegen jou niet, hè?!”.

              Godherejezus, hij moest eens weten wat er aan de achterkant allemaal zijn huis uit vluchtte!:rolling: De sukkel!

              Maar goed! Even terzake, nu. Heb van de week bij Edelschmiede een revisie-setje besteld. Die ringetjes voor de afdichting zijn per stuk zo idioot duur (€4,50 per ringetje!), dat het aantrekkelijker is om een compleet revisie-setje te kopen voor een paar Euro’s meer. Heb ik ook meteen nieuwe pakkingen voor de injectorvoeten.:good::happy02:

              De meneer Thomas, die per email al je vragen beantwoordt, is trouwens een hele aardige gast, die je graag van alles uitlegt.:good:

              #18359199
              Ghanz
              Deelnemer
                Lid sinds:
                31 July 2005

                <p style=”text-align: left;”></p>
                Hahahaha

                 
                <p style=”text-align: left;”>Inderdaad</p>
                 
                <p style=”text-align: left;”>fijne shop</p>

                #18359426
                hinterachse
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  6 January 2012

                  heb inmiddels, een paar dagen geleden alweer, het injectorrevisie-setje gemonteerd dat ik bij Edelschmiede besteld had.

                  Omdat de injectoren er toch uit waren, heb ik ze ook maar meteen gereinigd en daarna getest op de werkbank.

                  Alle vier weer goed!:happy02:

                  Motor liep toch weer op drie cilinders!:cry:Bleek bij nadere nog grondigere inspectie dat bij één van de injector stekkers, een contact was losgekomen en terug gekropen was in de isolatie!

                  Tataaaaaaaaah!!! Opgelost, motor snort weer als een zonnetje! :good:

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.