INHOUDEN ZAFIRA

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) INHOUDEN ZAFIRA

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17210664
    celeste
      Lid sinds:
      13 July 2009

      HOI
      WIE KAN MIJ HELPEN!HEB EEN ZAFIRA 2L DTI!
      ALS IK AAN HET RIJDEN BEN HOUD HIJ SOMS IN EN ZAKT HET TOERENTAL TOT 2800 TOEREN! HET ENIGE WAT IK DAN KAN DOEN IS DE KOPPELING INDRUKKEN EN DE AUTO STILLEGGEN ONDER HET RIJDEN DAN KAN IK WEER VERDER VOOR EEN ONBEPAALDE TIJD! DAT KAN 5KM ZIJN MAAR OOK 100KM! DIT IS ZEER GEVAARLIJK EN FRUSTREREND! WIE KAN MIJ HELPEN AUB?

      #17499923
      Omega2.2-16v
        Lid sinds:
        21 March 2007

        Hallo en welkom hier op het forum.

        ZOU U EERST AUB DANKJEWEL DE CAPS LOCK UIT WILLEN ZETTEN!

        We verstaan U zo ook wel;)

        Geeft de auto ook foutmeldingen(Lampjes die gaan branden)
        Anders laten uit lezen bij de dealer,ook kun je de zoekfunctie(Linksbovenin de pagina) eens proberen.
        Misschien dat de dieselaars een oplossing weten:cool:

        gr

        Danny

        #17499924
        erwin78
          Lid sinds:
          23 May 2009

          Heb je hem al is uit laten lezen??

          Wat is de kilometerstand, een kwaaltje is dat regelmatig rond de 200.000km de brandstof pomp kapot gaat.

          #17499925
          desmond4532
            Lid sinds:
            13 November 2008

            Als je dit probleem hebt , regaeert de motor nog wel op het gaspedaal of reageert hij nergens meer op ?

            Ik had dit probleem bij mijn signum 2.2 dti , gasklephuis vervangen door de dealer en probleem was opgelost.

            De auto viel zogezegd “dood” op willekeurige momenten, erg eng als je op de snelweg zit.

            #17499926
            celeste
              Lid sinds:
              13 July 2009

              Hij valt niet dood je kan nog gas geven maar bij 2800 toeren blijft hij hangen.De moter is uitgelezen bij de daeler en hij gaf niks aan! Het lampje(auto met sleuteltje door) gaat branden. auto is van 2002 en heeft 247800km gelopen!
              Zou het kunnen dat de egr klep vuil of stuk is? Kun je die eventueel zelf zuiver maken en zoja waar is de egr klep geplaatst in het moterruim?

              #17499927
              celeste
                Lid sinds:
                13 July 2009

                Heb begrepen dat de egr klep stuk is! Kan mij iemend zeggen waar ik zo iets kan kopen behalve de dealer natuurlijk en eventueel het ook kan inbouwen?

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.