Infotainment scherm

Forumindex Forums Modellen Grandland X Infotainment scherm

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    JPOGH
    Deelnemer

Hallo!

Ik ben nieuw hier en wellicht is het al eerder gevraagd, maar ik kon het niet vinden.

Ik vraag me af of het infotainment scherm in mijn Opel Grandland Hybrid ook groter kan? Nu staat links en recht (in het zwart) bijna niets. Kan het navigatiescherm of in Android auto het scherm groot gemaakt worden?

Hieronder bij afbeelding 1 is hoe het er nu uitziet. Afbeelding 2 is hoe het scherm er tijdens een update uitzag, dus het kan wel groter.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

20231031_140008

20230706_155441

Jakke65
      Deelnemer

Idd, goede vraag. Ik heb een Insignia grandsport met het infotainmentsysteem van GM. Het scherm is kleiner maar duidelijker en wordt tenminste helemaal gebruikt. De nuttige oppervlakte in het nieuwe systeem is kleiner en daardoor onduidelijker. Stom.

Floki
        Deelnemer

Helaas heb ik mijn GLX enige tijd geleden ingeruild, maar ik meen mij te herinneren dat in het scherm instellingen……. / display, het e.e.a. te regelen was. Daarnaast geldt natuurlijk ook welke versie software van toepassing is.

Quadrijder2
          Deelnemer

Hallo JPOGH,

Heb je inmiddels al gevonden of we het kunnen vergroten. Ik heb sinds gisteren mijn 3de grandland en nu is display erg klein of hebben we de verkeerde versie gekozen.

Ook zie ik nergens welke radiozender ik aan heb staan tijdens navigatie , misschien een instelling ? Bij mijn GSX was het scherm groter en had ik info over de radio op et navigatiescherm.

Wel weer een super fine auto daarom ook al nummertje 3. :good:

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.