Indiglo kachelpaneel Opel Astra G iemand hiermee ervarin??

Forumindex Forums Modellen Astra Indiglo kachelpaneel Opel Astra G iemand hiermee ervarin??

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17213090
    –raymoendo–
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 October 2009

      hoi. mijn lampjes van mij kachel paneel doen het niet meer nu heb ik gekeken hoe dit te vervangen nu kwam ik op internet dit tegen

      http://www.mj-carstyling.net/index.php?main_page=product_info&products_id=786

      weet niet of iemand hiermee ervaring heeft over hoe in te bouwen en of het wel nut heeft? lijkt mij net zoveel werk als gewoon je lampjes vervangen?Kwan er nu ook niet helemaal uit hoe ik die lampjes moet vervangen :wtf

      hoop op reacties greetz raymond

      #17536555
      Blue-Dragon
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 July 2006

        Ik heb die al is een paar keer voor iemand ingebouwd en moet zeggen geeft een mooi resultaat beter dan de originele verlichting..

        #17536556
        –raymoendo–
        Deelnemer
          Lid sinds:
          15 October 2009

          ok ok :agent kan je mischien ook vertellen hoe je die inbouwd wat je allenmaal moet doen bijvoorbeeld ?thanxxx

          #17536557
          Blue-Dragon
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 July 2006

            Het middenconsole moet er helemaal uit ..om het te kunnen plaatsen.
            Ook de kachelregelaar moet los gehaald worden .want hij komt tussen de middenconsole en de kachelregelaar te zitten.

            En je moet dan ook nog een + en – aan gaan sluiten..

            Mocht je het niet voor elkaar krijgen stuur me dan ff een u2u…:thumbup

            #17536558
            –raymoendo–
            Deelnemer
              Lid sinds:
              15 October 2009

              ok dankje wel man gah nu nog ff na denken of ik gewoon die lampjes ga vervangen of ik dit er in ga bouwen als ik het er wel in ga bouwen en het lukt niet stuur ik je een u2u thanxx :D

              #17536559
              Blue-Dragon
              Deelnemer
                Lid sinds:
                18 July 2006

                Is prima succes ermee …:thumbup

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.