In bouw maat dubbel din vectra c

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum In bouw maat dubbel din vectra c

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #18357545
    dappie
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 July 2008

      Hallo,

      kan iemand mij helpen aan de in bouw maten voor een dubbel din radio voor m’n vectra c. Ik heb een radio op het oog maar weet niet of het gaat passen

      vr,gr, Jac.

      #18357604
      Corsa_GSi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Volgens mij moet je bij een Vectra C een pasrand / frame erbij kopen om het goed te kunnen inbouwen.

        #18357610
        dappie
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 July 2008

          Corsa_gsi.  Ja klopt dat wist ik, en misschien nog een frame voor om de radio zelf ook,

          daarom heb ik de maten nodig, de breedte, hoogte en diepte

          #18357612
          Opeltje17
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 January 2012

            Daar kan een standaard dubbel din radio toch in, is een standaard maat, zelfde als een enkel din radio.

            #18357618
            dappie
            Deelnemer
              Lid sinds:
              5 July 2008

              Opeltje 17    Er komt een aftermarket dubbel din in, waar waarschijnlijk nog een slede om heen moet,

              de radio waar het om gaat is, 100mm hoog, 178mm breed, en 165mm diep, daarom mijn vraag naar de

              maat in het dashboard,  de orginele Opel dubbel din gaat namelijk zo nu en dan uit en dan moet ik hem zelf weer aan zetten,

              En de radio die ik op het oog heb heb ook navigatie, en dat lijkt me wel wat.

              vr,gr, jac.

              #18357619
              Opeltje17
              Deelnemer
                Lid sinds:
                18 January 2012

                Als je een dubbel din ombouwframe voor de vectra C koopt, kan daar gewoon een aftermarket dubbel din radio in dit zijn namelijk allemaal standaard maten! Zoals ik al zei net als enkel din.

                Dus maten zijn n.v.t.

                Slee zit bij de radio, die zet je vast in het ombouwframe. Kan zijn dat je het originele frame eruit moet halen.

                #18357627
                dappie
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  5 July 2008

                  Opeltje 17,  okee ik begrijp hem, bedankt voor je info ??

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.