Ijzerdeeltjes

Forumindex Forums Modellen Grandland X Ijzerdeeltjes

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18448700
    tippex
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 December 2021

      Hallo,

       

      ik heb sinds 6 juni 2019 een Opel grandland X waar ik top op heden super te vrede mee ben. Maar plots op 30 november stopte hij met rijden en er was geen beweging meer in te krijgen. Me laten takelen en na twee tal dagen eindelijk het analyse resultaat gekregen van de garage. Ijzerdeeltjes die zich verspreid hebben in de pompen en leidingen. Resultaat een factuur van 6000 euro om alles te laten maken plus een nieuwe diezeltank.

      Heeft iemand nog zo iets al meegemaakt?

      wat zouden jullie ondernemen?

      zoals jullie kunnen rekenen is mijn auto juist 2,5 jaar oud en uit garantie. Waar de Ijzerdeeltjes vandaag komen kunnen ze mij niet vertellen want ze weten het zelf niet.
      Heb zelf wel al enkele stappen ondernomen zoals klacht ingediend naar Opel (Opel van 2,5 jaar oud zouden zo geen mankementen mogen hebben) rechtsbijstand aangesproken,…

      Als jullie ook zoals iets hebben meegemaakt wat hebben jullie ondernomen?

       

      vriedelijke groeten tippex

       

      #18448712
      jopsa
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 May 2019

        Ik maakte in 2,5 jaar al ongeziene taferelen mee met deze wagen.

        OPEL BELGIUM interesseert het geen fluit…..

        De dealer probeerde maar kon alle mankementen niet oplossen

        Rechtszaak die binnenkort voorkomt.

        #18448771
        Supermotard
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 April 2011

          Ik heb dit gehad met een Zafira 2.2 benzine. Ketting was vernieuwd in de Opel garage. Hier bleek een bout afgebroken van de spanner. Waarschijnlijk uitgeboord en het filter vol met metaal snippers. Dit gelukkig onder garantie en de auto uiteindelijk ingeleverd. Na dat ik de Deka had ingeschakeld voor een onafhankelijk onderzoek. Ik rij nu ook de Grandland Diesel, wel balen zeg. Ik zou persoonlijk voor een ruilmotor gaan. Kijk bijv eens op onderdelenlijn. Ben wel benieuwd wat de oorzaak is. Al zal daar de motor voor open moeten lijkt me.

          Succes

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.