IJmuiden -> Noord Limburg?

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer IJmuiden -> Noord Limburg?

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17216401
    InjectTheVenom
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 December 2004

      Gaat er deze week iemand van IJmuiden naar Noord Limburg en zou je iets voor me mee kunnen nemen? Ik heb een set mooie strakke deurpanelen gevonden maar zit met het vervoer. Uiteraard staat er een gepaste vergoeding tegenover.

      #17596701
      InjectTheVenom
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 December 2004

        Niemand :o

        #17596702
        InjectTheVenom
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 December 2004

          Najah, omdat ik niet anders kon heb ik vandaag maar een busje van het werk gereserveerd, dus als iemand op de route Nieuw Bergen -> Nijmegen -> Utrecht -> Amsterdam -> IJmuiden nog iets vervoerd moet hebben geef even per u2u een gil en dan komen we er wel uit.

          #17596703
          2000
          Moderator
            Lid sinds:
            30 June 2004

            hmmmz, ik heb wel een versnellingsbak gekocht in Best, heb eerlijk gezegd geen idee waar het ligt

            #17596704
            InjectTheVenom
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 December 2004

              Best dat ligt bij mijn weten naast Eindhoven… als die persoon er geen bezwaar tegen heeft om ontzettend vroeg op te staan (ik vertrek om 8 uur uit Nieuw Bergen) dan wil ik wel een ommetje via Eindhoven/Best maken?

              #17596705
              2000
              Moderator
                Lid sinds:
                30 June 2004

                Geen idee, maar volgens mij gaat dat niet lukken. ik probeer de bak al ruim een maand te halen (mooi ritje :thumbup ) maar er komt steeds wat tussen. Komt wel goed. I.i.g. bedankt voor de aanbieding

                #17596706
                InjectTheVenom
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 December 2004

                  Graag gedaan, jammer dat ik niet van dienst kon zijn :)
                  Iedereen heeft nog tot morgen vroeg wanneer ik voor de laatste keer mijn inkomende berichten kijk voordat ik richting IJmuiden vertrek.

                  #17596707
                  Hans
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    7 September 2004

                    ik werk er vlak bij, aan de overkant NZkanaal, maar ik hoef niet naar limland:P

                    #17596708
                    eddepet007
                      Lid sinds:
                      11 February 2005

                      nou heb je het op gehaald ?

                      #17596709
                      Emiel-Manta
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        23 January 2007

                        had je 2 wk terug even moeten vragen :P
                        toen moest ik van thuis (holthees) uit naar ompk, dat was ook in ijmuiden :P
                        had ik ze mooi bij je thuis afgeleverd, maar helaas!

                        #17596710
                        InjectTheVenom
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          30 December 2004

                          Ja sjeisse mooi is dat :swear:P Misschien kun je meteen al in de herkansing, moet nog even contact opnemen met a-manta-turbo over de panelen van de Calibra die hij van lexus gekocht heeft en momenteel in Twello staat.

                          @eddepet007
                          : ik heb het inderdaad opgehaald, de pest is alleen dat het bestuurderspaneel een bobbel bleek te hebben (passagierspaneel is goed maar vertoont hele minimale voortekenen van een opkomende bobbel). Heb er in totaal 408 km op zitten in 1 dag en dan meteen daarna ook gelijk maar grote voorjaarsschoonmaak van de gehele binnenkant gedaan, beetje leercreme doet wonderen en het ruikt meteen lekker fris :angel

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.