Iemand bekend met het Zendai systeem ?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Iemand bekend met het Zendai systeem ?

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 51 tot 56 (van in totaal 56)
  • Auteur
    Berichten
  • #17892805
    wienie
      Lid sinds:
      18 February 2012

      wil een dubbel din navagatie van kenwood inbouwen in mijn opel vectra c met iso aansluiting. denk niet dat de boordcomputer gaat werken? Of zijn er oplossingen? Of andere ervaringen?

      #17892806
      JelleV
        Lid sinds:
        2 June 2011

        gaat wel werken, ligt even aan wat je hebt, iso of fakra. Heb je fakra dan moet je een verloopje komen naar iso.

        #17892807
        Kano
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2012

          Leuk spul dat Zendai :)

          Ik probeer via navaudio.nl een prijs te krijgen voor het model zonder knik. Dat is best lastig. Ook is de radio niet op voorraad.
          Zijn er gelijksoortige radio’s om en nabij dezelfde prijs? Ik zag dat Zendai trouwens bijna hetzelfde is als Caska, te vinden via e-bay in de UK.

          #17892756
          weigerambtenaar
            Lid sinds:
            8 October 2012

            Weet iemand hoe je de Zendai kan updaten met IGO Primo 2? Is er een goede stap-voor-stap uitleg?

            #17892808
            Room
              Lid sinds:
              9 January 2014

              hallo ik heb een vectra c uit 2003,model 2004,ik krijg van navaudio een iso-kabel bijgeleverd als verloop voor de stekkerblok waar de zendai v41 op moet.
              blijkt dus dat de radio geen spanning krijgt. weet iemand hoe je dit kan verhelpen.

              #17892809
              Berden
                Lid sinds:
                3 July 2016

                Helaas heb ik andere ervaringen met zendai. Ik rij een opel corsa 1.2 111 edition van 2010 waar al een zendai ingebouwd was door de vorige eigenaar. De volgende problemen die ik heb zijn. De touchscreen reageert niet altijd, na een lange tijd doet die het ineens weer wel. En sinds kort krijg ik een zwart scherm als ik de auto in de achteruit zet zodra de achteruitrijcamera aan gaat. Inmiddels heb ik een nieuwe camera, maar het probleem is er nog steeds opgelost, waarschijnlijk heeft het dus met het scherm te maken of het kastje wat aan het scherm vastzit. Gr. Dennie

              6 berichten aan het bekijken - 51 tot 56 (van in totaal 56)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.