Forumindex › Forums › Modellen › Astra › I want more Powerrrrr
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
14 januari 2013 om 14:02 #18095515
Precies, ook een 8 klepper is prima te chippen, zoals je bij Johna ziet een winst van 11% in vermogen, 15nm meer en een betyer bruikbaar breder koppel, dat resulteert in een veel fijner rijdende auto.
14 januari 2013 om 15:45 #18095516Maar als hij aan het sparen is voor een 2.0 turbo of een 2.2, waarom dan in hemelsnaam geld gaan steken in een 1600’tje…
14 januari 2013 om 15:52 #18095517ligt er maar aan hoe hard hij sparen kan
als het een tien jarenplan wordt
is het wel fijn een paar peekaas meer :jerry14 januari 2013 om 15:59 #18095518Neem dan een powerfilter, levert geen ruk op qua vermogen, maar door het geluid is net alsof je harder gaat. :jerry
14 januari 2013 om 17:22 #18095519en daar ga jij 10 jaar mee rond rijden? :D
een groep n systeem er onder hangen zou geen loze investering zijn
als er later toch een turboblok inkomt :D
2e hands spaghetti opsnorren
zonder er echt bergen geld in te steken is er wel genoeg peekaas haalbaar
om een originele c20ne er uit te rijden :D14 januari 2013 om 17:31 #18095520Dan heb je wat bereikt zeg haha
Nee hij moet het helemaal zelf weten, ik zou ‘t alleen afraden als hij toch wat anders wil kopen over een tijdje.
Want, als je eenmaal begint, is stoppen vaak moeilijk..14 januari 2013 om 17:48 #18095521ik kan niet in zijn poromonee kijken daar is het meeste toch van afhankelijk
gezien hij zelf monteur is zou ik de wagen niet weg doen en zelf er een 2.0 turbo inhangen
goed voor zn ervaring en vele malen origineler als een al met turboblok uitgevoerde auto kopen :D14 januari 2013 om 18:17 #18095522inderdaad er gaat toch wel snel veel geld in zitten
14 januari 2013 om 18:28 #18095523beter dees aanschaffen http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m634798036-te-koop-opel-astra-opc.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;
14 januari 2013 om 18:31 #18095524is dat niet een beetje veel
alles wat maar de opc benaming heeft op marktplaats opkopen :jerry14 januari 2013 om 18:33 #18095525ken beter dees kopen :D
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m618107578-compleeet-c20let-turbo-blok-uit-een-een-astra-g.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;
meer peekaas mogelijk met minder kosten ;)14 januari 2013 om 18:37 #18095526@trashmetal wrote:
ken beter dees kopen :D
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m618107578-compleeet-c20let-turbo-blok-uit-een-een-astra-g.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;
meer peekaas mogelijk met minder kosten ;)minder kosten :hmmz kost hem het dubbele met inbouwen&keuren rdw
14 januari 2013 om 18:41 #18095527inbouwen is graties he als je monteur bent ;)
ben even kwijt van welk jaar de astra g is van topicstarter
maar omkeuren kost ook geen godsvermogen hoor :D14 januari 2013 om 18:43 #18095528:hmmz 2003, oke duurdere categorie :D
14 januari 2013 om 18:51 #18095529Spaghetti spruitstuk, openluchtfilter, katalysator eruit, middendemper eruit Remus einddemper,
eventueel chiptuning wat niet veel zou helpen, maar je kan t wel iets gaan merken:)
Ander inlaat spruitstukje, andere nokkenas, hoeveel wil je er hebben?
Maar goedkoop tuning bestaat niet..
als je 100pk + wilt hebben moet je diep in je buidel tastenSucces! Greetz
14 januari 2013 om 18:53 #18095530@trashmetal als jij die turboblok nou gratis voor hem inbouwd dan is het optie
14 januari 2013 om 18:56 #18095531dacht ergens opgevangen te hebben dat hij zelf monteur is :hmmz
14 januari 2013 om 18:58 #18095532@darknight2003 wrote:
Niks tegen mij achtkleppertje he :O.. Super motortje, maar het probleem is, dat ik toen alleen automaat mocht rijden :) Dusja dan wordt het voor een jong brakkie al gauw een 1.6je aangezien een 2.2 voor een scholier niet te betale is haha. Tegenwoordig werk ik dus al wel als monteur :) Maar wou hem eigenlijk nog wel 2 jaartjes blijven rijden, aangezien ik t wel lekker vind zo :).
Er zal vast wel iets zijn waardoor er iets meer power uit te krijgen is ?
hij werkt als monteur ja en daar is alles mee gezegd
14 januari 2013 om 18:59 #18095533@darknight2003 wrote:
Niks tegen mij achtkleppertje he :O.. Super motortje, maar het probleem is, dat ik toen alleen automaat mocht rijden :) Dusja dan wordt het voor een jong brakkie al gauw een 1.6je aangezien een 2.2 voor een scholier niet te betale is haha. Tegenwoordig werk ik dus al wel als monteur :) Maar wou hem eigenlijk nog wel 2 jaartjes blijven rijden, aangezien ik t wel lekker vind zo :).
Er zal vast wel iets zijn waardoor er iets meer power uit te krijgen is ?
Zie je wel :D
14 januari 2013 om 19:01 #18095534@NoFear1696 wrote:
@darknight2003 wrote:
Niks tegen mij achtkleppertje he :O.. Super motortje, maar het probleem is, dat ik toen alleen automaat mocht rijden :) Dusja dan wordt het voor een jong brakkie al gauw een 1.6je aangezien een 2.2 voor een scholier niet te betale is haha. Tegenwoordig werk ik dus al wel als monteur :) Maar wou hem eigenlijk nog wel 2 jaartjes blijven rijden, aangezien ik t wel lekker vind zo :).
Er zal vast wel iets zijn waardoor er iets meer power uit te krijgen is ?
hij werkt als monteur ja en daar is alles mee gezegd
hoezo? is het een slechte monteur dan?
of is een monteur niet in staat een ombouw te doen?
ik snap hem niet :wtf14 januari 2013 om 19:03 #18095535@trashmetal wrote:
@darknight2003 wrote:
Niks tegen mij achtkleppertje he :O.. Super motortje, maar het probleem is, dat ik toen alleen automaat mocht rijden :) Dusja dan wordt het voor een jong brakkie al gauw een 1.6je aangezien een 2.2 voor een scholier niet te betale is haha. Tegenwoordig werk ik dus al wel als monteur :) Maar wou hem eigenlijk nog wel 2 jaartjes blijven rijden, aangezien ik t wel lekker vind zo :).
Er zal vast wel iets zijn waardoor er iets meer power uit te krijgen is ?
Zie je wel :D
denk dat hij nog niet verder is gekomen als olie verversen en bougietjes vevangen
14 januari 2013 om 19:03 #18095536mooi topic dit :P
nu ik eens zie dat een mooi dik blok al 1600 euro kost weet ik niet als ik er ooit een zwaarder blok in mijn auto wil gooien ;)maar nu zie ik hier veel dingen voorbij komen wat mogelijk is met een 1.6 8v.
ik heb van dat soort dingen dus totaal geen verstand, houd dat ff in je achterhoofd.nu wil ik eens wat weten eigenlijk ;)
ik heb een 1.4 8v.
ding hoeft van mij geen race monster te zijn, alleen ik mis 1 ding een beetje, wie weet weten jullie een oplossing haha.
wanneer ik met mijn aanhanger er achter op de snelweg rijd, en ik rijd constant achter een vrachtwagen, 90 a 100 km ongeveer dus, netjes in z’n 5.
wanneer ik er zat van ben om er achter te hangen, en dus wil gaan inhalen, dan is dat ding van mij niet op gang te krijgen.
ben denk ik zeker haast 5 minuten bezig om er voor bij te gaan.
meestal laat ik hem dan ook terug zakken naar 80 en neem een “aanloop” voordat ik hem in ga halen :P
maar is er ook iets mogelijk waardoor hij op dat moment net ff wat meer power kan krijgen?of kom ik dan ook al weer richting de 100den euros om een klein beetje meer power te krijgen?
dat vind ik het namelijk niet waard ;)14 januari 2013 om 19:09 #18095537@NoFear1696 wrote:
@trashmetal wrote:
@darknight2003 wrote:
Niks tegen mij achtkleppertje he :O.. Super motortje, maar het probleem is, dat ik toen alleen automaat mocht rijden :) Dusja dan wordt het voor een jong brakkie al gauw een 1.6je aangezien een 2.2 voor een scholier niet te betale is haha. Tegenwoordig werk ik dus al wel als monteur :) Maar wou hem eigenlijk nog wel 2 jaartjes blijven rijden, aangezien ik t wel lekker vind zo :).
Er zal vast wel iets zijn waardoor er iets meer power uit te krijgen is ?
Zie je wel :D
denk dat hij nog niet verder is gekomen als olie verversen en bougietjes vevangen
maar je weet het dus niet zeker?
misschien heeft hij die golf die in zijn onderschrift staat ook wel opgebouwd
weet jij het? ikke ook niet
voordat je uberhaupt bougietjes mag vervangen in een garage vandaag de dag
zul je toch papiertjes moeten hebben
dus hij zou het in theorie moeten kunnen
of dat in praktijk zo is kan hij alleen zelf over oordelen14 januari 2013 om 19:11 #18095538@soepkiepe wrote:
mooi topic dit :P
nu ik eens zie dat een mooi dik blok al 1600 euro kost weet ik niet als ik er ooit een zwaarder blok in mijn auto wil gooien ;)maar nu zie ik hier veel dingen voorbij komen wat mogelijk is met een 1.6 8v.
ik heb van dat soort dingen dus totaal geen verstand, houd dat ff in je achterhoofd.nu wil ik eens wat weten eigenlijk ;)
ik heb een 1.4 8v.
ding hoeft van mij geen race monster te zijn, alleen ik mis 1 ding een beetje, wie weet weten jullie een oplossing haha.
wanneer ik met mijn aanhanger er achter op de snelweg rijd, en ik rijd constant achter een vrachtwagen, 90 a 100 km ongeveer dus, netjes in z’n 5.
wanneer ik er zat van ben om er achter te hangen, en dus wil gaan inhalen, dan is dat ding van mij niet op gang te krijgen.
ben denk ik zeker haast 5 minuten bezig om er voor bij te gaan.
meestal laat ik hem dan ook terug zakken naar 80 en neem een “aanloop” voordat ik hem in ga halen :P
maar is er ook iets mogelijk waardoor hij op dat moment net ff wat meer power kan krijgen?of kom ik dan ook al weer richting de 100den euros om een klein beetje meer power te krijgen?
dat vind ik het namelijk niet waard ;)voor de inhaalactie terug naar 4 ;)
en flink doortrekken :D14 januari 2013 om 19:19 #18095539zelfs dan ie ie traag.
wanneer ik de snelweg op draai is ie al niet voor uit te branden, ook zonder aanhanger.
zo binnen door is ie redelijk vlot (blijft een 1.4 natuurlijk)
maar de snelweg op is ie echt traag vind ik. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.