Hulp nodig bij climate control probleem

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Hulp nodig bij climate control probleem

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17260764
    Goku
      Lid sinds:
      17 July 2013

      beste mede forummers, ik heb het gehele forum uit gespit opzoek naar een antwoord voor mijn probleem, maar kom er niet echt uit, vandaar deze hulp vraag.

      ik heb een opel Vectra gts dti uit 2003 met climate control. toen ik hem 2 maanden geleden kocht kreeg ik te horen dat de kachelweerstand vervangen moest worden. nu blaast ie voluit en moet de zekering verwijderd worden om dat ie blijft blazen al is de sleutel uit het contact verwijderd.

      inmiddels heb ik twee weerstanden van de sloop geprobeerd, echter deed de blower helemaal niets. om dat ik dacht dat het aan de sloop spullen kon liggen, heb ik een nieuwe gekocht via Brabo.nl. maar helaas ook op de nieuwe weerstand deed ie helemaal niets. de oude erin en hij blaast weer voluit en gaat niet uit bij het verwijderen van de sleutel.

      wie kan mij helpen met het oplossen van dit probleem, het begint weer koud en nat te worden een een goede werkende blower/kachel zou fijn zijn.

      gr Cees

      #18174845
      Goku
        Lid sinds:
        17 July 2013

        Niemand?? :(

        #18174846
        Noordpoolgsi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 March 2009

          Bedieningspaneel zelf kapot ???

          #18553328
          bompie
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 October 2014

            Hallo ,wat was de uiteindelijke oplossing aub. Bij mijn vectra c blijft de aanjager ook blazen tot ik de zekering eruit trek.

             

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.