Hulp gevraagd voor powerbox

Forumindex Forums Modellen Corsa Hulp gevraagd voor powerbox

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Vans-91

Hey,

Ik heb vorige week een crooke powerbox gekocht nieuw, Dus met alles erbij.

En nou kon hij er ter plekke niet erop gezet worden maar bijv wel een andere keer.
      Ik dacht ik haal hem wel alvast op want bij mij 5min vandaan zit ook een tuning-bedrijfje die kan het ook wel doen.

Nou blijkt het dat ze hem er daar voor 240euro ongeveer erop willen zetten.

Dat ben ik dus niet van plan. En nou kan ik wel terug rijden maar heb ik niet echt zin in, Ze doen het bij crooke voor 100euro is opzich niet veel.

Dus is mijn vraag is er iemand in de buurt van ridderkerk/rotterdam die de ervaring heb om hem erop te kunnen zetten tegen een vergoeding.

Zelf ken ik het gewoon niet, en misschien stelt het uiteindelijk helemaal niks voor maar als ik het in me 1tje moet doen dan zit hij dalijk op me ruitewisser ofso haha.

Dus als iemand denkt want ja ik wil hem er wel opzetten voor je, dan hoor ik het wel.

Grtss

Corsa_GSi
      Deelnemer
        Vans-91

Ja die handleiding weet ik.

Maar ik ben gewoon nog niet zo heel handig met het motorische gedeelte.
          En heb ook volgensmij niet eens alle goede gereedschappen.

CORSAGSI

Je kunt ook Honza hier op het forum een U2U sturen hij heeft bij mij destijds de mantzel versie er op gebouwd.weet alleen niet of hij het nog doet en wat hij er eventueel voor vraagt.
            Hij woonde toen ook in Rotterdam ik weet niet of ie daar nog steeds woont.

greetz,

wim-v6
            Deelnemer

U2U

Corsa_GSi
              Deelnemer

Ja Honza vroeg er iets van 100 euro voor, maar dat kon eigenlijk niet uit.
                Dus die offerte van 240 is zo gek nog niet :sleeping

wim-v6
                Deelnemer

Legt er een beetje aan denk ik ook, als je al de onderhelft hebt van een 1.6 dan scheelt dat al een bult werk.

Willem

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.