hulp gevraagd radio Corsa C bj 2005 inbouwen

Forumindex Forums Modellen Corsa hulp gevraagd radio Corsa C bj 2005 inbouwen

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    xBonfire

Ik heb hetzelfde probleem, mijn radio staat ook op de continu stroom, (zoals jij al zei de rode en de gele draad samen) maar zet hem altijd met het uit knopje op de radio gewoon uit en nog geen problemen gehad met m’n accu. Toch zou ik wel graag willen weten hoe ik k op contactstroom kan zetten is toch wat makkelijker, al enig idee? Wij konden namelijk de contactstroom ook niet vinden op de stekkers, ook niet de moeite genomen om het via de aansteker te doen (Corsa C twinport 2005 heb ik)

Sent from my iPhone using Tapatalk

opelkadetje
      Deelnemer

met het aan en uit knopje kun je hem ook gewoon aan en uit zetten, maar ik wilde graag dat hij via contact liep.. geschakelde stroom zit niet in de kabelboom dus moest k die appart trekken, dat heb ik ook gedaan van de sigaretten aansteker af.. en nu werkt hij gewoon op contact.

xBonfire

Okee Thanks! Wil hem ook heel graag op contact hebben, zal wel eventjes kijken dan

Sent from my iPhone using Tapatalk

opelkadetje
          Deelnemer

je kan als je de pookhoes eraf trekt de sigaretten aansteker er zo uitwippen van onder af.
            Dan een draadje bij de geschakelde plus zetten (nieuw stekkertje er op zetten of bij solderen) die geschakelde plus door naar je radio trekken (achterlangs) en dan op de gele draad door linken.. :) als je dan je zenders niet onthoudt moet je geel en rood even omdraaien.

Rots

Ik heb verleden jaar de originele radio vervangen voor een Pioneer model met Parrot module en was gebaat bij deze videoclip.

https://www.youtube.com/watch?v=ajcXVDz9eeQ

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.