HULP ELECTRISCH X20XER

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Jan Pruim
    Deelnemer

Hallo collega’s.

Ik ben bezig met een 2e leven voor mijn astra G x20xer. Ik ben hem aan het ombouwen naar een crossauto. Nu ben in bezig met de kabelboom. Ik moet natuurlijk van al die kabels aan de binnenkant en zoveel mogelijk onder de motorkap af. Heeft iemand een idee welke draden ik minimaal nodig ben om de motor te laten draaien? Ik zit zowiezo met het startonderbreker probleem. En kan geen elektrisch schema vinden.

Ik hoop op hulp om dit te kunnen oplossen. Iemand die er veel verstand van heeft zou ik graag telefonisch mee in contact komen.

Met vriendelijke groet,

Jan :yahoo:

Rammaiden
      Deelnemer

Dag Jan,

Ik heb indertijd het elektrisch schema van een X20XEV gebruikt, is nagenoeg identiek.
        Hiervoor had ik een programma dat enkel op Windows XP draait, TIS2000. A.d.h.v. een virtual machine kan je dit ook op nieuwere systemen draaien.

Wel heel veel problemen met de startonderbreking gehad met deze auto. Jammer genoeg kan nagenoeg niemand de startonderbreking uit de SIMTEC 70/71 ECU schrijven.

Terwijl ik bv nog met Rover heb gereden, en daar konden ze dit er met gemak uitschrijven.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.