[HOW-TO] Zendai V41 naar Shuffle

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17263328
    caskuijer
      Lid sinds:
      9 January 2014

      Goeie dag,

      (OP VERZOEK!!!)

      ik ben niet de beste verteller, maar ik hoop dat het allemaal duidelijk overkomt.

      Begin met je contact aan te zetten.
      Daarna zie je dat je radio aan gaat.

      Na een paar seconden start je home screen zich, ook wel SRC screen genaamd.

      Druk op je home screen op NAVI of via de pianotoetsen op de zijkant NAVI.
      Als het goed is start je navigatie op.

      Als je het menu van je navigatie ziet.
      Druk dan recht onderin beeld op sluiten.

      Hij vraagt of uw het zekker weet dat uw het programma wilt verlaten druk dan nogmaals op Sluiten!!!

      Op dit moment zit je in het Windows CE menu. Waarschijnlijk is dit een los besturing systeem van je radio waar je Navigatie op draait.
      Druk op het logo van Windows Media Player ook wel de Entertainment button genoemd.

      Je zit nu in het Entertainment menu, hier kan je voor 4 opties kiezen, kies voor de Music.

      Je zit nu in Windows Media Player, ook wel MusicPlayer genoemd.

      Dit is het zelfde scherm als hier boven maar dan wat dichterbij.
      Druk op het Groene knopje of Foldermap.

      Hier kan je kiezen waar die je music vanaf haalt.
      Het is verstandig om muziek in je ROOT van je USB stick te zetten.

      Als je je muziek via je USB luistert en het staat in je ROOT van je USB. druk dan op die 3 puntjes met streepjes erachter (dan selecteer je alle nummers van die map.)
      Heb je dat gedaan druk dan op OK.

      Als het goed is begint je muziek vanzelf te spelen.
      Recht onderin zie je: een repeat button druk daar een paar keer op tot het de shuffle teken krijgt en groen wordt.

      Ik hoop dat dit geholpen heeft, en duidelijk is. Mocht het niet duidelijk zijn of vragen. PM ME!!

      Succes

      Groeten Cas

      #18207937
      ASTRA.GTC
        Lid sinds:
        29 January 2013

        Hartstikke bedankt voor de how to, super duidelijk nooit aangedacht om daar de muziek
        Af te spelen, na het werk meteen uitproberen :D

        #18207938
        ZakhooiTM
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 November 2013

          Kijk das handig om te weten, dan ben ik niet helemaal blind aan het programmeren voor dit apparaat.
          Ik ben bezig met een script waarmee ik de software op deze radio kan aanpassen en aangezien het ding CE 6 draaid is eigen software draaien mogelijk :)

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.