[HOW-TO] – Corsa C – Stoelverwarming

Forumindex Forums Overige Handleidingen & instructies How to’s – Modellen How to’s – Corsa, Combo [HOW-TO] – Corsa C – Stoelverwarming

  • Dit onderwerp is leeg.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #17267979
    liviu2004
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 April 2014

      Ik heb een tijdje geleden stoelverwarming aangelegd, en gelukkig was de auto al voorbereid en hoefde ik alleen maar de missende onderdelen te installeren, de zekeringen, de knoppen en de hittematten zelf.
      Wat heb ik gekocht:
      – Schakelaars GM 9181905
      – Schakelaarpaneel GM 24400554
      – Hittematten, ik heb ondervonden dat de gene met een hokjespatroon op de bedrading makkelijker zijn voor het vormen.
      – Twee zekeringen van 15A per stuk, als ik mij het goed herinner. Deze zitten op locatie F27 en F28, maar dit kan verschillen per model.
      Beide stoelen heb ik uit de auto gehaald ( 4 bouten per stuk) en heb de bekleding meteen gewassen.
      Plaatjes:

      I’ve installed front seats heating some time ago. I was lucky the car was pre-wired and I only had to put the missing fuses, switches and heating pads.

      What I have bought:
      – switches GM 9181905
      – switches trim GM 24400554
      – heating pads, I have sourced the ones with grid shape on the wiring, are better and suitable for cutting in the way you need;
      – two fuses 15A each if I remember correctly. Location F27 and F28 but this can differ on some models.

      Both seats have been dismantled from the car (4 bolts each) and I have washed the covers also with this opportunity. Pictures:




























    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.