vraag kan het zijn dat mijn stationer toerental erg hoog is geworden (2300 toeren) doordat ik de slang van het thermostaathuis rechtstreeks op het koelwaterpotje heb gemonteerd ipv via het gasklephuis?
zo ja kan ik dit bijstellen? of weer origineel maken.
(is een c20ne moter met een gasklephuis van een seh)
ergens iets verkeerd aangesloten waardoor het systeem nu valse lucht trekt????
Want als je alleen die slang omgelegd hebt daar kan het niet van komen..
Toevallig aan de onderkant van je gasklephuis de vacuum slang eraf geduwd??
heb alles gechekt en dubbel gecheckt,gasklepuis moet kloppen volgens mij
maar als ik een dot gas geef komt hij laat terug in toeren,en als ik de gasklepsensor er af haal is er geen verschil (gasklepsensor kapot ?),als ik start is hij eerst normaal +/_ 4 sec daarna loopt het toerental op en blijft ook
op die toeren (teveel benzine druk ? pomp niet via computer)
jammer dat hier geen eenvoudig antwoord op komt .ben me er van bewust dat het soms ook erg lastig is:hmmz, pen 20 verbinden met massa dan probleempje over?