hoofdsteunen Mokka Voor en Achter

Forumindex Forums Modellen Mokka hoofdsteunen Mokka Voor en Achter

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17273155
    meriva@
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 September 2014

      Hallo,

      Binnen enkele maanden hoop ik eigenaar van een Mokka te worden.
      Ik heb echter een vraag: kunnen de hoofdsteunen voor en achter zonder problemen verwijderd worden, of gaat dit HELEMAAL niet!

      Gr,

      Chris :thumb

      #18293610
      Rick1
        Lid sinds:
        13 January 2015

        hi,
        voor weet ik niet… maar achter kunnen ze iig niet verwijderd worden

        grts en alvast veel plezier met je Mokka!

        #18293611
        speedy6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          15 August 2015

          Hi,
          Ik ben vlug gaan proberen,en zonder problemen uitgetrokken.Voor heb ik niet gedaan omdat ik dan de rugleuning moest verstellen.
          mvg.
          speedy6

          #18293612
          Rick1
            Lid sinds:
            13 January 2015

            hi,


            @speedy6
            ik had ’t geprobeerd en ’t lukte niet… dus bij de dealer geïnformeerd en volgens hen was het ook niet mogelijk. wat vreemd -maar wel handig- dat ’t bij de jouwe wel mogelijk is om de hoofdsteunen eruit te halen.
            van wanneer is jouw Mokka?


            @meriva
            @ laat je tzt nog even weten of het bij de jouwe wel of niet gaat ;-)

            grts,

            #18293613
            speedy6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              15 August 2015

              Hi Rick1,
              Onze Mokka is van juni 2015.Om de hoofdsteun er uit te trekken moet je het knopje boven op de rugleunigl waar de 2 ronde staven van de hoofsteun in de rugleunig verdwijnen indrukken (ontgrendelen),en voor de hoofdsteun omhoog of omlaag het andere knopje.Bij onze focus(Ford) van 2003 was dat ook zo.Veel succes.
              mvg.
              speedy6

              speedy6

              #18293614
              Rick1
                Lid sinds:
                13 January 2015

                Hi speedy6,

                Ha, weer wat geleerd, thx!
                mvg,
                Rick

                #18293615
                meriva@
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  16 September 2014

                  @Rick1 wrote:

                  hi,


                  @speedy6
                  ik had ’t geprobeerd en ’t lukte niet… dus bij de dealer geïnformeerd en volgens hen was het ook niet mogelijk. wat vreemd -maar wel handig- dat ’t bij de jouwe wel mogelijk is om de hoofdsteunen eruit te halen.
                  van wanneer is jouw Mokka?


                  @meriva
                  @ laat je tzt nog even weten of het bij de jouwe wel of niet gaat ;-)

                  grts,

                  Hallo,

                  Ik heb ondertusen nog wat gegoogled en kwam uit op het instructieboekje van de mokka, zoals ik het hier uit kan opmaken kunnen de hoofdsteunen voor WEL worden verwijderd….je zou dan de hoofdsteunen op de hoogste stand moeten zetten en dan onderaan gelijktijdig 2 “knoppen” of “schuifjes” moeten induwen…en inderdaad als ook oud focus rijder was het hier dezelfde handeling…ben benieuwd als ik hem krijg….wil namelijk op de lederen stoelen op maat gemaakte hoezen laten maken…die komen uit duitsland speciaal voor de AGR stoelen….kosten voor 2 stoelen incl. 2 hoofdsteunen en armsteun en ook verzendkosten net 100 euro

                  Gr,

                  chris :thumb

                  #18293616
                  meriva@
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    16 September 2014

                    @meriva@ wrote:

                    @Rick1 wrote:

                    hi,


                    @speedy6
                    ik had ’t geprobeerd en ’t lukte niet… dus bij de dealer geïnformeerd en volgens hen was het ook niet mogelijk. wat vreemd -maar wel handig- dat ’t bij de jouwe wel mogelijk is om de hoofdsteunen eruit te halen.
                    van wanneer is jouw Mokka?


                    @meriva
                    @ laat je tzt nog even weten of het bij de jouwe wel of niet gaat ;-)

                    grts,

                    Hallo,

                    Ik heb ondertusen nog wat gegoogled en kwam uit op het instructieboekje van de mokka, zoals ik het hier uit kan opmaken kunnen de hoofdsteunen voor WEL worden verwijderd….je zou dan de hoofdsteunen op de hoogste stand moeten zetten en dan onderaan gelijktijdig 2 “knoppen” of “schuifjes” moeten induwen…en inderdaad als ook oud focus rijder was het hier dezelfde handeling…ben benieuwd als ik hem krijg….wil namelijk op de lederen stoelen op maat gemaakte hoezen laten maken…die komen uit duitsland speciaal voor de AGR stoelen….kosten voor 2 stoelen incl. 2 hoofdsteunen en armsteun en ook verzendkosten net 100 euro

                    Gr,

                    chris :thumb

                    Hier kun je de info vinden:

                    https://udoc.nl/docs/b1cfc4/opel-mokka-handleiding-2012-t-m-2015/?source=search” onclick=”window.open(this.href);return false;

                    pagina 35/36

                    Succes :vertag

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.