HOCN OPEL FAMILIE DAG. 21 juni 2014

Forumindex Forums Overige Meetings HOCN OPEL FAMILIE DAG. 21 juni 2014

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17265166
    OPEL XTREME
      Lid sinds:
      1 April 2010

      Lokatie: Rabobank, Robonsbosweg 5, 1816 MK Alkmaar
      Dit jaar vindt de landelijke Opelfamiliedag plaats in Alkmaar. Net als alle andere jaren zal de dag weer een bron van gezelligheid zijn. De clubleden uit het hele land zullen de klassieke Opel weer tonen aan het publiek. Natuurlijk zullen er ook de marktkramen met onderdelen zijn en ontbreekt het vaste onderdeel het Rad van Avontuur met “veilingmeester” Cor Timmer niet. Er zal dit jaar een verloting van een heuse Opel Corsa A (1985) al APK-gekeurd, worden verloot. In de voorverkoop kunt u loten kopen om deze auto te winnen. De loten kosten € 2,50 en zijn in de voorverkoop al te bestellen via de penningmeester, door geld over te maken op rekeningnummer NL 50 INGB 0004 1036 75 t.n.v. Historische Opelclub Nederland o.v.v. loten Familiedag. U hoeft dus niet speciaal te komen om mee te dingen naar de hoofdprijs. De loten worden allemaal ten naam gesteld en in een grote bak gedaan, op de Familiedag worden hier trekkingen uit gedaan met diverse prijzen, met uiteindelijk de Corsa als hoofdprijs. De winnaar van de hoofdprijs zal door de organisatie natuurlijk op de hoogte worden gesteld.
      Op het terrein zal ook de nieuwste Ampera te bewonderen zijn plus twee van
      het nieuwste type Opel Mokka. De auto-oldtimer-taxateur komt er en vermoedelijk een bedrijf wat alles over uitdeuken zonder spuiten kan vertellen.
      Voor de kinderen is er dit jaar ook weer vertier en zullen zij zich ook kunnen vermaken.
      Mochten mensen zijn die buiten de Opel Familiedag nog iets anders willen ondernemen zijn er voldoende mogelijkheden. Egmond en Bergen aan Zee zijn dicht in de buurt en ook kan er gewinkeld worden in de plaatsen Heerhugowaard en Alkmaar. Voor de mensen die hun verblijf in Alkmaar willen verlengen is dat mogelijk. Er is op loop afstand al een camping en ook zijn er verschillende hotels in de buurt. Het bekende Motel Akersloot bevindt zich ongeveer op 15 km afstand van de locatie van de familiedag.
      Natuurlijk ben ik zelf de gehele dag ter plekke en zal u alle informatie verstrekken die nodig is om er een geslaagde dag van te maken.
      Traditie getrouw sluiten we de dag altijd af met een Chinees buffet.

      Het inschrijfformulier dat u bij deze OK aantreft graag uiterlijk voor 1 juni insturen naar:
      Piet Kocken, Jan de Goyenstraat 7, 1701 KL Heerhugowaard
      of een mailtje met uw gegevens en wensen naar 7 voorzitter@opelclub.nl

      Bron: http://www.opelclub.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;

      #18228014
      GTS Vectra
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 July 2011

        Wel mooi dicht bij. :thumb

        #18228015
        asconahobbyist
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 June 2008

          Ben ik zeker!

          #18228016
          Commo
          Deelnemer
            Lid sinds:
            8 April 2011

            ik ga zeker heen, en ik neem nog wel een paar big opels mee

            #18228017
            Anoniem
              Lid sinds:
              1 January 1970

              Nieuwe info toegevoegd

              #18228018
              Commo
              Deelnemer
                Lid sinds:
                8 April 2011

                Nou ik zal mijn auto ff poetsen, en dan ga ik heen.

                #18228019
                Anoniem
                  Lid sinds:
                  1 January 1970

                  Veel succes man, maak er een leuke dag van, en vergeet de foto’s niet te maken.

                  #18228020
                  astrawez
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 March 2009

                    Hier een kort verslag van de Opel familiedag welke dit jaar in Alkmaar werd gehouden. De opkomst was niet echt super, maar toch hebben we ons wel kunnen vermaken met o.a. de kraampjes in de parkeergarage.

                    Opel 4PS uit 1929

                    Deze Corsa uit 1985 werd aan het eind van de dag verloot. Helaas was de winnaar niet (meer) aanwezig op dat moment.

                    Elektrische Ascona A

                    Zeldzame Ascona C Keinath KC3 uit 1990

                    Hopelijk wordt het de volgende keer weer ergens in het midden van het land gehouden, dan zal de opkomst toch meer zijn geweest vermoed ik. Het weer was iig wel super!

                    #18228021
                    g-astraa
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      13 March 2005

                      weer mooie foto’s heb wel wat gemist zie ik wel ik moest werken anders was ik ook wel komen kijken. :thumb

                      op naar volgend jaar dan maar. :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.