Het moppentopic

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Het moppentopic

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 1,926)
  • Auteur
    Berichten
  • #17305084
    darklord
      Lid sinds:
      1 July 2004

      Blauw oog

      Een man komt na het weekend op zijn werk aan met een kanjer van een blauw oog.

      Zijn collega’s: “Wat is dat, ergens ruzie gehad?”

      “Nee, mijn vrouw heeft me geslagen met een zak patat uit de diepvriezer”,

      zegt de man.

      De collega’s: “Met een zak patat uit de diepvriezer???”

      De man: “Ja, ik zag mijn vrouw voorovergebogen bij de diepvriezer staan en

      kon me niet houden, trok haar rok omhoog, haar slip opzij en je raad

      het al!! Slaat ze me daar met een zak patat op mijn oog!!” De collega’s:

      “Wat naar joh, vind ze dat niet fijn dan?”

      De man:

      “Jawel, maar niet in de Aldi”.:D

      #17305085
      darklord
        Lid sinds:
        1 July 2004

        Een vrouw fietst door Rotterdam, met op haar bagagerek 2 grote vuilniszakken, waarvan in 1 zak een gat zit, en er vallen iedere keer briefjes van 20 euro uit die zak.

        De politie ziet dat en houdt haar aan: mevrouw, er vliegen een heleboel briefjes van 20 euro uit die zak.
        Verdomme zegt die vrouw, dan moet ik zo snel mogelijk terug om die briefjes weer op te pakken!

        Nou… momentje, zegt de agent, waar heeft u die 20 eurobriefjes eigenlijk vandaan? Gestolen?

        Nee, zegt de vrouw, ik heb een tuintje, vlak naast het feyenoordstadion, en ze komen dan vaak om te plassen, zo mijn tuintje in! Maar ik laat dat niet ongemoeit… ik ga dan achter die bosjes staan met een heggeschaar, en als er eentje zijn piemel door die bosjes steekt, laat ik die heggeschaar zien, en zeg: 20 euro, of je lul eraf!!!!

        De agent moet lachen en vind het een goed idee. Maar wat zit er dan in die andere zak???

        Tja, zegt de vrouw, ze betalen natuurlijk niet allemaal….

        #17305086
        poetser
          Lid sinds:
          1 July 2004

          whahhahahahhahahah hij is goed :wors:wors:wors:wors:thumbup

          #17305087
          jeroen20
            Lid sinds:
            6 July 2004

            vett!!1 en uhh ( pijnlijk ! ) :P

            #17305088
            Clemensm
              Lid sinds:
              16 February 2005

              Leve het ziekenfonds

              Een koppel gaat naar een seksuoloog voor een sessie.De man vraagt:” we willen dat je ons bekijkt terwijl wij sex hebben.” De seksuoloog stemt toe.
              Als het koppel klaar is, vraagt de seksuoloog 18 euro en zegt hen dat er niets abnormaals is aan hun relatie. Gedurende een tijdje komt het koppel elke week terug, neukt zonder problemen, en betaalt iedere keer 18 euro.

              Uiteindelijk vraagt de seksuoloog:”Wat is eigenlijk uw probleem?” Waarop de man zegt: “Wij hebben geen probleem. Zij is getrouwd dus kunnen we niet bij haar thuis neuken, ik ben getrouwd dus kunnen we niet bij mij thuis neuken.
              Het Holiday Inn is 36 euro, het Hilton is 45 euro. We doen het hier voor 18 euro en het ziekenfonds betaalt me 16 euro terug

              #17305089
              darklord
                Lid sinds:
                1 July 2004

                Een oud vrouwtje van 72 wordt voor de deur afgezet door een taxi. De taxichauffeur: “Dat is dan 16 euro, madammeke.” De vrouw reageert niet.

                De chauffeur denkt dat de vrouw wat hardhorig is en herhaalt de kostprijs van de rit met luide stem. Weer geen reactie.
                Hij draait zich om en bemerkt dat ons moeke haar rok omhoog heeft getrokken, geen slipje aan heeft en met haar benen wijd naar hem zit te lonken.
                Ze vraagt smachtend: “Kan ik hier mee betalen?”
                De taxichauffeur: “Hedde niks kleiner?”

                #17305090
                darklord
                  Lid sinds:
                  1 July 2004

                  De ene vader tegen de andere: “Mijn zoon is zo dom. Geef ik hem tien cent en zeg haal 4 flesjes bier en hij gaat.“
                  De andere: “Mijn zoon is nog dommer. Ik zeg ga eens kijken of ik bij de kapper zit. Hij gaat!“
                  De zoons: “Mijn vader is zo dom geeft hij mij tien cent voor 4 flesjes bier, terwijl hij weet dat ik er ten hoogste 3 kan dragen.“
                  De andere: “Mijn vader is nog dommer. Vraagt hij mij om naar de kapper te gaan om te kijken of hij daar zit… terwijl hij z’n mobieltje bij zich heeft. Dan kan ie toch ook gewoon even bellen!!!

                  #17305091
                  Fah
                    Lid sinds:
                    11 November 2004

                    wat staat er in belgie op de gebruiksaanwijzing voor de morning-afterpil?

                    “neuken voor gebruik”

                    #17305092
                    poetser
                      Lid sinds:
                      1 July 2004

                      hahahahhahahaha :thumbup:thumbup:thumbup:wors

                      #17305093
                      poetser
                        Lid sinds:
                        1 July 2004

                        Er is een nieuw meisje in het dorp komen wonen al snel wordt ze door haar vriendinnen gewaarschuwt voor snelle Henkie als je even niet oplet dat stopt hij m er in Een paar dagen later op een dorpsfeest ziet snelle Henkie het meisje staan een paar minuten later zijn ze al aan het schuifelen Dan vraagt Henkie kan je je benen een stukje uit elkaar doen Ja ja zecht het meisje dan doe jij hem er zeker in . Nee zegt Henkie ik krijg hem er niet meer uit :P:P:D

                        #17305094
                        darklord
                          Lid sinds:
                          1 July 2004

                          man tegen een verkoper
                          kunt u mij helpen ? zat vanmorgen me vrouw achterna door het hele huis
                          met een stijve lul . je kent het wel .
                          smijt ze keihard de deur dicht .!!!
                          met me lul der tussen ..
                          zegt die verkoper ,
                          maar meneer u bent hier verkeerd . U bent in een bouwmarkt en niet bij een dokter !!
                          kijk de man de verkoper raar aan en zegt ;ik kan hier toch wel een nieuwe deur kopen ?????:D

                          #17305095
                          RonaldH
                            Lid sinds:
                            30 June 2004

                            Zit een giraffe in het bos een joint te draaien komt er plots een konijn voorbij gerend. “Gadver”, zegt het konijn, “dat moet je niet doen, je kan beter met mij gaan rennen.” “Eigenlijk heeft het konijn gelijk”, denkt de giraffe en hij gooit z’n joint in de struiken en rent met het konijn mee door het bos. Even later komen ze een olifant tegen die op het punt staat een gigantische lijn coke door z’n slurf op te snuiven. “Neeeeee”, roept het konijn, “dat moet je niet doen, denk na en ga met ons mee rennen door het bos!” De olifant kijkt naar z’n lijn en blaast alles met een puf de lucht in. “Hij heeft gelijk”, denkt de olifant en zo rennen ze met z’n drieën door het bos. Aan de rand van het bos zit een leeuw met z’n al afgebonden poot klaar om een shot heroïne te nemen. Op het moment dat de drie voorbij komen geeft ie het konijn een enorme klap tegen z’n bek. Het konijn land bewusteloos 3 meter verder in de struiken waarop de giraffe en de olifant tegen de leeuw schreeuwen dat ie normaal moet doen. Zegt de leeuw: “het is goed met jullie, iedere keer als dat kut konijn aan de XTC heeft gezeten moet iedereen met hem mee door het bos gaan rennen

                            #17305096
                            poetser
                              Lid sinds:
                              1 July 2004

                              whahhahahaha ze zijn weer goed vandaag :wors:wors:wors:wors:angel:D:thumbup

                              #17305097
                              Fah
                                Lid sinds:
                                11 November 2004

                                twee blondjes staan vol twijfel naar een vlaggemast te kijken als er een man langskomt. De man vraagt wat het probleem is waarop de vrouwen antwoorden:
                                “nou, wij willen graag weten hoe hoog deze paal is, en we hebben wel een meetlint, maar geen ladder”
                                “geen probleem” zegt de man, en hij haalt een steeksleutel te voorschijn. Vervolgens demonteert hij de onderkant van de mast en legt hem op z’n kant. Hij pakt het meetlint, meet de mast op en zet deze weer terug op z’n plek.
                                “dat is 6 meter en 30 centimeter, dames” zegt hij nonchalant als hij wegloopt.
                                de blondines kijken hem na, zegt de ene “wat een sukkel. vragen we de hoogte, geeft ‘ie de lengte”

                                #17305098
                                poetser
                                  Lid sinds:
                                  1 July 2004

                                  hahahahhahaha :thumbup:thumbup:thumbup

                                  #17305099
                                  darklord
                                    Lid sinds:
                                    1 July 2004

                                    bij de kapper….

                                    Een klein meisje gaat met haar vader mee naar de kapper.
                                    Als haar vader geknipt wordt, staat ze naast de kappersstoel
                                    een pruim te eten.
                                    De kapper bukt zich naar het meisje en zegt:
                                    “je krijgt straks allemaal haar op je pruim…”
                                    “Ja ik weet het”, zegt het meisje, “en ik krijg ook tieten.”

                                    #17305100
                                    darklord
                                      Lid sinds:
                                      1 July 2004

                                      M’n vrouw is van de week flink beledigd
                                      door de plaatselijke Chinees.
                                      Toen we onze bestelling hadden gedaan,
                                      riep hij naar achteren:
                                      “Twee BabiPagang vool meneel met snol.”

                                      #17305101
                                      darklord
                                        Lid sinds:
                                        1 July 2004

                                        Er komt een oud boertje over de wallen aanlopen.
                                        Zegt plots een publieke vrouw: “Moet je d’r op?”
                                        Het boertje steekt z’n tong naar haar uit en zegt:
                                        “Nee dank je, ik heb nog een peperemuntje.”

                                        #17305102
                                        darklord
                                          Lid sinds:
                                          1 July 2004

                                          Hoe heet de assistente van een ski-leraar?

                                          Een skimuts.

                                          #17305103
                                          darklord
                                            Lid sinds:
                                            1 July 2004

                                            Er loopt een knecht van een boer door de wei en hij ziet een koe scheel kijken. Hij waarschuwt de boer.
                                            Die belt meteen de dierenarts. Die komt er meteen aan. Hij pakt uit zijn tas een pvc-pijp. Die duwt hij in de reet van de koe en hij zegt tegen de boer: “Kijk nu of de koe z’n ogen weer recht gaan staan.
                                            En ja hoor, terwijl de dierenarts in de pijp blaast, gaan de ogen van de koe weer rechtstaan. ’s Morgens loopt de knecht van de boer weer door de wei en ziet bij dezelfde koe de ogen weer scheel staan. Hij waarschuwt de boer weer. Die denkt: ik ga echt niet weer extra kosten maken aan die dierenarts.
                                            Hij haalt een pvc-pijp uit de schuur en vraagt aan de knecht of kan gaat blazen. Dat doet hij. Maar het lukt niet. Dan moet de boer zelf maar blazen. Maar voor hij gaat blazen, draait hij de buis om en steekt hem opnieuw erin. “Waarom doe jij dat?
                                            Zegt die boer: “Ik ga echt niet met m’n mond aan de kant waar jij aan hebt geblazen, ik gebruik de andere kant wel!”

                                            #17305104
                                            poetser
                                              Lid sinds:
                                              1 July 2004

                                              hahahahhahahhaha :thumbup:thumbup:thumbup:wors

                                              #17305105
                                              Gladerkiller
                                                Lid sinds:
                                                21 January 2005

                                                Jantje lust zo graag koude patatjes met mayonaise …
                                                Op een dag mag hij met zijn ouders mee naar een groot trouwfeest
                                                waar het eten in buffetvorm wordt opgediend.
                                                Toevallig is zijn lievelingsgerecht er ook bij … patatjes met mayonaise.
                                                Door een speelse houding (hoe zijn kinderen) stoot hij zijn bord van tafel.
                                                Jantje kruipt vlug onder de tafel en begint de gevallen patatjes op te rapen.
                                                Plots ziet hij een dame zitten, zonder slip, met haar
                                                benen gespreid .
                                                “Oei !”, denkt Jantje, “Daar zit precies een hamsterke, en het steekt zijn tong uit. Dat diertje heeft zeker honger ?”
                                                Op het ogenblik dat Jantje een patatje naar het hamstertje toesteekt,laat de vrouw een dikke scheet …
                                                “Sssssttt !”, zegt Jantje, “Ge moet niet blazen … het zijn koude patatjes!”

                                                #17305106
                                                Gladerkiller
                                                  Lid sinds:
                                                  21 January 2005

                                                  weet je waarom een amtenaar smorgens niet uit het raam kijkt?

                                                  want dan heeft hij smiddags niks te doen

                                                  #17305107
                                                  Gladerkiller
                                                    Lid sinds:
                                                    21 January 2005

                                                    wat is het toppunt van eenzaamheid: chatten op een standalone computer

                                                    :jerry

                                                    #17305108
                                                    RonaldH
                                                      Lid sinds:
                                                      30 June 2004

                                                      puike prestatie
                                                      >
                                                      >
                                                      > Loopt een oud mannetje op de Amsterdamse wallen.
                                                      >>
                                                      >>Vraagt een hoer: “Hee opa, zullen we het nog eens proberen?” Zegt opa:
                                                      >>”Nee
                                                      >>
                                                      >>meid, dat gaat niet meer.” Zegt die hoer: “Kom kom, we gaan het gewoon
                                                      >>
                                                      >>proberen.” Hij naar binnen, en gaat er op als een jonge vent, wel 5x
                                                      >>achter
                                                      >>
                                                      >>elkaar. “Pfff”, zegt die hoer, “je zei nog wel dat het niet meer ging.”
                                                      >>Zegt
                                                      >>
                                                      >>opa: “Ja, dat kan ik nog wel, maar betalen niet meer.”
                                                      >

                                                    25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 1,926)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.