Herintroductie na 4 jaar, toch weer een Opel? (Update: toch weer een Opel!)

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Herintroductie na 4 jaar, toch weer een Opel? (Update: toch weer een Opel!)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18343470
    GooneyBird
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 February 2010

      Hallo allen, daar ben ik weer. :)

      Mijn naam is Thomas, inmiddels woonachtig in Flevoland. Zo’n 4 jaar geleden mijn Astra G moeten verkopen omdat ik voor m’n werk ineens heel veel meer kilometers ging maken, en een benzine-Astra met toen al 190.000 erop toch niet zo geschikt was.

      Dit vond ik heel jammer, die Astra is een van de fijnste auto’s die ik gehad heb. Mijn vrouw (toen nog vriendin) had een Tigra A, en allebei kijken we met veel plezier terug op die auto’s.

      In de daarop volgende jaren een paar auto’s gehad, en deze om verscheidene redenen weer verkocht. Nu heb ik een Fiat Panda 100HP, die helaas toch niet geschikt blijkt voor wat we er mee willen. We zoeken iets met wat meer ruimte en comfort, en zo toch weer terug bij Opel gekomen. (We gaan zaterdag kijken bij een hele mooie Omega B2 V6 sedan)

      Ik heb overigens nog wat vraagjes over die auto, maar die plaats ik wel in het relevante sub-forum. Leuk om weer eventjes terug te zijn! :)

      #18343474
      Dolby
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 May 2008

        Welkom terug op het forum.

        #18343654
        GooneyBird
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 February 2010

          Kleine update van mijn kant, het is toch een Opel geworden! Wij zijn sinds gister de trotse eigenaar van een ’07 Vectra C GTS met een 1.8. De Omega werd toch te duur, en de paar andere auto’s waar we naar hebben gekeken werden m ook niet. (Er ging er 1tje faliekant kapot tijdens de proefrit en hobbelde in noodloop terug naar de dealer!)

          Plaatje bij t praatje:
          [img]https://s9.postimg.org/d2ycar4an/IMG_1785.jpg[/img]

          Ik zal wat meer foto’s van de auto in het Vectra-gedeelte zetten.

          #18343691
          Dolby
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 May 2008

            Hele mooi Vectra heb je daar. Veel veilige Km’s gewenst. :applause02:

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.