Help me alsjeblieft mijn Vectra’tje te redden !!!!!

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Help me alsjeblieft mijn Vectra’tje te redden !!!!!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18430843
    Magnetic
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 August 2021

      Goedenavond lieve Opel liefhebbers,

      Aangezien ik hier nieuw ben op het forum zal ik me even voorstellen, ik ben over het algemeen een vrolijke jongedame, 40 jaar hahahaha en al m’n hele leven hélemaal gek van Opel, alleen ben ik momenteel net als velen van ons door de Corona crisis ernstig in de problemen gekomen.
      Nu wil het feit dat ik een vrij ernstig auto ongeluk heb gehad door alle problemen en minder inkomsten waardoor ik pardoes zomaar keihard rechtdoor ging waar ik eigenlijk met pak hem beet een bochtje had moeten nemen met 50 km per uur, foutje bedankt…………

      Het gevolg was dat ik dus keihard rechtdoor ging via een hoge stoeprand van de bushalte omhoog gelanceerd werd vervolgens volledig een lantaarnpaal finaal uit de grond gereden heb en daarna gelukkig via een berkenboom in iemands voortuin terug gelanceerd werd op het fietspad, wonderbaarlijk genoeg sprong ik eruit zonder enig letsel maar politie Zeeland had daar andere ideeën over en heeft mij bijna een dwarslaesie bezorgd door me daarna hardhandig aan te houden inclusief handboeien, tering wat zijn die dingen zwaar….. om vervolgens ook nog even keihard mijn nek naar beneden te duwen met alle beurse en blauwe plekken tot gevolg, tja jezelf bijna doodrijden tegen een boom was blijkbaar nog niet ernstig genoeg…..

      Om een lang verhaal kort te maken, dit gebeurde op 13-09-2020, inmiddels zitten we bijna op 15-08-2021 en hebben de Boa’s op gezag van de gemeente en na het slopen van mijn geliefde Vectra’tje want het enige wat het wagentje nodig had was een motorkappie, bumpertje, radiateurtje en het rechtbuigen van een stukje staal, ze noemen het niet voor niets, dat is een sterk staaltje Opel !!!!!
      Dat heeft ook godzijdank m’n leven gered en ik wil mijn auto terug waar ik een jaar lang verzekering en wegenbelasting voor heb lopen betalen !!! Dat is mijn goed recht om gewoon van een parkeerplaats op de openbare weg gebruik te maken maar helaas, de gemeente denkt hier natuurlijk wéér anders over, waar hebben we eigenlijk een wetboek voor, vraag ik mijzelf soms af…….

      Nu wil het feit dat mijn “Herbie” zomaar ineens illegaal ontvreemd is waar ik ook melding van gemaakt heb bij de politie, daar ik nog steeds het recht heb om “mijn wrak” grrrrrrrrrrrrrr !!!!! Zoals de Boa’s en buren hem noemen, tja tot wrak hebben ze hem wel gemaakt na diverse keren de banden hebben leeg laten lopen om ze vervolgens lek te steken, ruitenwissers om hebben lopen buigen, spiegels eraf getrapt, op mijn dubbele remus uitlaat hebben staan dansen, het zeil hebben gejat wat over mijn motorkap heen gespannen was en geloof me dat had ik écht wel goed vastgemaakt, dit zeil vond ik vervolgens zoals ik al ernstig vermoedde, terug bij de buurman in zijn achtertuin waar ik natuurlijk ook bewijs van heb ook heb ik uiteraard mijn zeil direct terug gejat !!! Ik wordt deze ziekelijke spelletjes zonder ook maar een gedegen, legaal inkomen spuugzat dat kunnen jullie natuurlijk wel begrijpen als liefhebber…….

      Mijn vraag aan jullie is, daar ik inmiddels in anderhalf jaar tijd vanwege alle stress 35 kilo ben afgevallen, vind je het gek…. want dit gaat alleen nog maar over de erfenis van mijn lieve pappie, want die heeft deze bijzondere auto nog voor mij gekocht, sterker nog hij stond erop dat we ernaar gingen kijken, jaaaaaaaa let op hé, meneertje APK keurmeester, die bekant altijd samen met mij alle auto’s al afkeurde want tja, 95 % is nog niet goed genoeg, hahahaha ach wat mis ik mijn lieve vader met al zijn wijsheid, kunde en onvoorwaardelijke liefde, ik moest nog zoveel van hem leren en ik zit hier echt niet een partij’tje zielig te doen maar ik wil gewoon MIJN auto terug !!!!! Liever gisteren nog als vandaag, oh ja, dat vergat ik nog, we hebben dus die auto op vrijdag de dertiende, ja je gelooft het niet gekocht !!! Dat ding is speciaaal en hij blijft van mij.

      Is er iemand, ergens……. die mij tijdelijk uit de brand kan helpen, ik heb een auto ambulance nodig daar die inmiddels op drie lekke banden staat, heb eventueel een set andere banden liggen maar die moeten er dan onder en dat kan ik nu écht zelf niet meer én nog véél belangrijker, ik moet mijn schatje even ergens op eigen terrein kunnen stallen zodat ik hem kan schorsen en hem kan fixen zodat ik er weer mee kan gaan rijden zoals het hoort.

      Alsjeblieft, er is toch wel iemand in Nederland die over zijn Opel hart kan strijken om mij als Opel liefhebber die trouw zweert aan haar liefde voor Auto’s want ik wordt één met mijn wagen en ik hou van mijn Vectra er moet een mogelijkheid zijn om dit patroon te doorbreken, vandaar mijn noodkreet naar de liefhebbers toe want die hebben nog wel een hart op de juiste plaats net als ik.

      Sorry voor dit lange verhaal, ik heb het zo kort mogelijk geprobeerd te houden, in afwachting van jullie hopelijk positieve reactie, samen zijn we één toch, ik beroep mij op het hart van de liefhebber en het goeie in de mens want ze zijn er wel daar ben ik van overtuigd alleen moet je ze goed zoeken.

      Vini…………..    Vidi…………    Vici………….

      #18431321
      xwouterx
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 August 2021

        Hoi,

        Aller eerst super vervelend allemaal voor je! Je eigen herstel is belangrijker als een stuk blik.

        Ik begrijp de emotionele waarden, maar zou series is denken om er afstand van te doen. Geeft je ook een hele boel rust. Blijkbaar staat die al een jaar stil na het ongeluk + alles wat nog is gesloopt is zoals je zegt. velgen omwisselen lukt je zelf niet meer, laat staan de hele auto opknappen. Stallingsplek voor niks en kijk maar wanneer je is langs komt en kijk maar hoe lang de auto er staat, daar zijn we allemaal naar opzoek!

        Het klinkt een beetje als uitstel van executie, wat je alleen maar kopzorgen gaat bezorgen.

        Succes met je beslissing.

        Wouter

         

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.