HELLP!!!Vraag opel vectra 1.6 I 16V SDN 2000 Blauw

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum HELLP!!!Vraag opel vectra 1.6 I 16V SDN 2000 Blauw

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    Berichten
  • #17597882
    Silverspeed
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 June 2009

      origineel gepost door janneman vectra c
      Ik weet niet of janairo daar tijd voor heeft hij had toch haast:D

      Jan

      haha jah :P als ik een auto koop wil ik ook wel zeker weten dat het kan rondtoeren zonder problemen.. jah ok ik heb 1 keer een foutje/slippertje gemaakt met een auto maar dat maak ik nu weer goed door een vectra te rijden :D

      #17597883
      janneman vectra c
        Lid sinds:
        19 October 2008

        haha jah :P als ik een auto koop wil ik ook wel zeker weten dat het kan rondtoeren zonder problemen.. jah ok ik heb 1 keer een foutje/slippertje gemaakt met een auto maar dat maak ik nu weer goed door een vectra te rijden :D [/quote]

        Ik heb ook een keer een foutje/slippertje gemaakt nu rij ik WEER opel

        Jan

        #17597884
        sjouke
        Deelnemer
          Lid sinds:
          22 September 2006

          origineel gepost door Silverspeed
          ik zou zowiezo eerst een testronde maken en goed luisteren of je geen rare geluiden hoort. en goed op de roest letten… persoonlijk vind ik die houtlook minder.. maar voor de rest wel een prachtauto :D

          idd is een mooie wagen voor een net bedrag maar je kan natuurlijk altijd afdingen

          ik zou persoonlijk die 2e vectra nemen ipv de eerste waar je mee kwam :)
          en ja met normaal gebruik en onderhoud kan zo’n veccie moeiteloos door tuffen naar de 3 ton :)
          (de mijne is al op 2/3 daarvan en nergens last van)

          #17597885
          Silverspeed
          Deelnemer
            Lid sinds:
            15 June 2009

            mijn vectra zit al op ruim 240.000 km en loopt nog steeds lekker alsof hij pas de helft ervan heeft gelopen. ik heb dan wel een vectra type A

          4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.