heeft een katvervanger bij x2.0xev voordelen??

Forumindex Forums Techniek Ecotec heeft een katvervanger bij x2.0xev voordelen??

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    Berichten
  • #17386316
    red-bull
      Lid sinds:
      30 June 2004

      origineel gepost door Calibration
      en waarom is dat inlaatspruitstuk bij een X20XEV dan zo’n crime volgens jou?

      en , weten we het al???

      mvrg Rob

      #17386317
      sebastiaankadettcabriogsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 November 2005

        het verschil met de c20xe en de 20xe is 6 pk

        c20xe zoals vele weten 150 pk 20×3 zoals vele weten 156 pk maar goed dit is een prestatie moter.

        x20xev loopt veel soepeler kweet niet of het daar zo veel scheelt

        10 pk vind ik persoonlijk wel erg veel, meschien voor een compleet groep a systeem op een degelijke moter.

        Ik rij zelf ook zonder maar dat was omdat de uitlaat lijn van de donor auto al verlast was. en de apk keurmeester me elke keer met de co de handen voor de ogen doet.

        maar goed mijn ervarningen zijn. als je vermogen wilt kan je beter een gsi motertje inbouwen c20xe ofzow

        x20xev zijn gewilde motoren zie ze regelmatig voor meer weg gaan dan de c20xe gemiddeld voor weg gaat. dus als je het goed doet hoef je niks bij te leggen

        los daarvan iedereen die ik ken en die voorheen gsi reed en daarna ecotech rijd die ecotech motoren stuk!

        #17386318
        wim-v6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 August 2005

          het verschil met de c20xe en de 20xe is 6 pk

          op papier hebben ze anders een gelijke 150pk.

          of je 6 pk’s wint is maar de vraag.

          kan ook zijn dat er voor de kat een aanpassing in het programma zit. (zit ook een lambda sonde op dan natuurlijk).

          Ik heb wel eens bij een C20NE de kat weg gehaald.

          voordeel was: meer kracht onderin.

          Nadeel: meer verbruik en minder topsnelheid.

          Willem

          #17386319
          kaneelschep
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 November 2004

            Precies zoals iedereen al zegt die voor stemt.

            Zonder kat op een c20ne E-kadett meer vermogen onderin.
            Die kleine dip voor de 3000 toeren is eigenlijk gewoon weg.
            Dat merk je echt wel.

            Maar zorg inderdaad wel voor een goede tussen en achterdemper voor de tegendruk.

            Ik heb een sebring tussendemper na de katvervanger en daarna een supersprint einddemper.

          4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.