Heb Vectra C verlagingsveren gekocht

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Heb Vectra C verlagingsveren gekocht

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17269110
    wagnas
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 May 2007

      Knoop toch doorgehakt en verlagingsveren gekocht voor de Vectra. Bij Improve Tuning in Bathmen. Ze hadden ze liggen en konden ze direct opsturen:

      PROMAXX Verlagingsveren VECTRA C bj. 04/02- (C-CC) – 1,6 / 1,8 – 45/40mm, code OP0804

      Nu heb ik ze vandaag ontvangen maar het is niet te zien of het de goede zijn.:(

      Nergens op de doos of veren staan labels dat ze voor Vectra C zijn en de verlaging. Ik heb een foto gemaakt in de hoop jullie kunnen beoordelen of het ook echt Vectra C veren zijn:


      Links zijn de achterveren, rechts de voorveren. Klik op + voor grotere foto.

      Hulp graag, kunnen jullie aan het aantal windingen zien of het 40 omlaag is.:)

      EDIT: Heb toch een paar coderingen op de veren gevonden:

      100804 46/14 op voorveer
      100809 14/4 op achterveer

      #18261108
      gwriemersma
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 December 2010

        Is moeilijk te zeggen zo maar lijkt wel goed te zijn

        Heb zo geen foto’s voorhanden van mijn eigen verlaging’s veren maar dit lijken de juiste te zijn

        #18261109
        wagnas
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 May 2007

          Dinsdag worden ze eronder gezet. De garage zei dat alle onderdelen met nummers en codes gaan. Is moeilijk zo te zien of het de goeie zijn.

          Klein beetje duimen en hopen dat alles goed gaat, hoop dat ik alleen beren zie. :hmmz

          #18261110
          GTS Vectra
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 July 2011

            Ze lijken er wel ! :hmmz

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.