heb ik weer!!!!!

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum heb ik weer!!!!!

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17213288
    bennic
      Lid sinds:
      1 February 2006

      Na alle ellende van de abs pomp gehad te hebben ging vandaag mijn motor managmentlampje branden. Auto dreigde steeds af teslaan,geen toeren meer als ik het gas los liet. Proberen om op nieuw te starten misschien dat hij zich zelf ging resetten, maar nee dus. Opeens tijdens de rit naar huis ging het lampje weer uit en hij doet het weer al vanouds.
      Wat zou dat nu weer wezen?

      Ben

      #17539476
      fast cow
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        kan je maar een dan aan doen, ff naar de dealer en laten uitlezen

        #17539477
        Silverspeed
        Deelnemer
          Lid sinds:
          15 June 2009

          temperatuur te hoog misschien? zou als ik jou was voor de zekerheid even de auto uit laten lezen, als er wat mis is dan kunnen ze het wel vinden, doe dit even bij de opel dealer die kunnen meer uitlezen dan een b garage.

          #17539478
          sjouke
          Deelnemer
            Lid sinds:
            22 September 2006

            klinkt als stappen motor smerig/kaduck…

            #17539479
            bennic
              Lid sinds:
              1 February 2006

              Vandaag gasklephuis los gehaald en schoon gemaakt plus meteen maar het gaatje van het carterventilatie pijpje opgeboord, tjonge tjonge wat was dat allemaal smerig, het gaatje van het carterventilatie was helemaal verstopt. Daarna de stappen motor eraf gehaald en zo veel mogelijk schoon gemaakt alleen kan dat dekseltje er ook af.Ik heb het maar niet geprobeerd want ik was bang dat ik hem daarna niet meer in elkaar kon krijgen want het lijkt wel of dat kapje erop is geperst. Als het wel kan hoor ik het graag, want die stift/pen die in het midden zit is wel aangekoekt.

              Hopelijk gaat het lampje niet meer branden.

              Gr Ben

              #17539480
              wim-v6
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 August 2005

                kapje van stappenmotor hoeft er niet af

                je kan wel de 2 helften van elkaar af halen.

                na het schoonmaken moet de helft met de stekker erop rammelen als je m schud.

                dan is die gangbaar.

                Willem

                #17539481
                bennic
                  Lid sinds:
                  1 February 2006

                  hallo Wim
                  hij rammelt wel hoor dus het kan geen kwaad als die stift/pen aangekoekt is?

                  oja, schrok me eigen nog het lazerus, had alles weer inelkaar gezet ging toen de auto starten (klep nog open) zie ik tussen die spleet van de kap en de carroserie toch een zooitje rook cq damp dacht dat die in de fik stond gauw de auto naar buiten gereden en toen maar eens gekeken wat het was volgens mij was het die remmenreiniger die aan het verdampen was toen alles warm werd, kwam ook een zooitje damp uit de uitlaat.

                  #17539482
                  stefan m.
                    Lid sinds:
                    13 April 2009

                    hahaha ja :) altijd heel leuk effect de remmenreiniger die verdampt :D!

                    #17539483
                    wim-v6
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      12 August 2005

                      lekker zwarte rook uit de uitlaat, doe zooi wil voor gene meter verbranden waardoor de motor verzuipt en de nodige rook uit de uitlaat komt.

                      onder de kap zal wel resten reiniger geweest zijn.

                      Willem

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.