Handsfree instelling telefoon op CD300

Forumindex Forums Modellen Insignia Handsfree instelling telefoon op CD300

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17262996
    Dutch455
      Lid sinds:
      14 December 2013

      Goedemorgen,

      Als ik in het instellingenmenu van de CD300 in mijn Insignia de functie ’telefoon’ aanklikt,
      krijg ik de melding ‘niet beschikbaar’ , zit er op de CD300 geen telefoon/Bluetooth verbinding/heb ik een externe antenne nodig/ of zit er ergens een fout in het systeem?

      Alvast bedankt.

      #18203897
      Nick-GSI
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        volgens mij is het zo als ie zegt niet beschikbaar dan is je telefoon niet gekoppeld, als de radio alleen op stil gaat als je op telefoon klikt dan heb je geen bleutooth

        #18203898
        hpp
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 May 2011

          Het zit er volgens mij wel op, anders geeft het systeem niet aan ” niet beschikbaar” Je moet de systemen, mobiel en cd 300, koppelen.

          #18203899
          Neluz
            Lid sinds:
            12 February 2013

            Volgens mij heeft het CD 300 systeem geen Bluetooth functie. Je zou dit eventueel kunnen opzoeken in de gebruikershandleiding van het infotainmentsysteem.

            #18203900
            nicocorsa
              Lid sinds:
              6 June 2006

              hey beste de cd 300 is standaard niet geleverd met bleutooth telefoon voorbereiding

              de knop kan je enkel gaan gebruiken voor mute functie .

              soms kan het wel lukken als je dealer de tijd er insteekt omdit wel te actievere . maar da moete ze wel een paar dingen controleren . als deze aanwezig zijn op je voertuig .

              speaker antenne en micro .

              #18370673
              Jo Laumen
              Deelnemer
                Lid sinds:
                13 September 2019

                Ik heb een Meriva b uit 2013 aangeschaft, ik kan via de onderdelen lijn een originele Bleutooth module krijgen voor de cd 300.

                Waar moet ik rekening mee houden en is de Meriva hier ook voorbereid? Als dit zou kunnen, heb ik dan nog andere onderdelen nodig, denk aan een microfoon etc… :bye:

                #18370675
                Haasje17
                Moderator
                  Lid sinds:
                  8 September 2009

                  De module moet afgemeld zijn in de vorige auto om hem weer aan te kunnen melding in je huidige. Anders krijg je een melding in beeld en zal die niet of niet volledig werken.

                  Om hem aan te kunnen melden in je huidige auto heb je de security code van je eigen auto nodig.

                  #18370870
                  Jo Laumen
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    13 September 2019

                    Haasje 17,

                    dank voor jouw reactie. :good:

                    Dus als ik het goed begrijp is het module waardeloos als deze niet is afgemeld, toch? Of kan deze gereset worden? Waar vind ik de de security code, kan niets vinden in de onderhoud en serviceboekjes?

                    Grtz! :bye:

                    #18400889
                    loed
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      24 March 2005

                      en hoe is het afgelopen Jos laumen

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.