Handsfree en bluetooth

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Handsfree en bluetooth

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18351917
    Ingo
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 January 2018

      Ik heb een Opel Zafira Tourer uit 2012. Er zit een radio in, CD400. Op de radio staat dat je handsfree kan bellen en dat staat ook op het stuur. Maar natuurlijk werkt dat niet, staat standaard op radio en stuur. Ook zit er geen module in voor usb. Is dit naderhand wel op te zetten of kan dat niet? Kan je de radio eruit halen uit het dashboard en er een radio inzetten met navi? Misschien is dit al eens behandeld maar ik heb het forum al doorzocht maar niks gevonden.

      #18351918
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Nee.

        #18351935
        pjotter
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 November 2013

          [quote quote=18351917]Ik heb een Opel Zafira Tourer uit 2012. Er zit een radio in, CD400. Op de radio staat dat je handsfree kan bellen en dat staat ook op het stuur. Maar natuurlijk werkt dat niet, staat standaard op radio en stuur. Ook zit er geen module in voor usb. Is dit naderhand wel op te zetten of kan dat niet? Kan je de radio eruit halen uit het dashboard en er een radio inzetten met navi? Misschien is dit al eens behandeld maar ik heb het forum al doorzocht maar niks gevonden.[/quote]
          met je standaard opel lukt dat niet je kan wel je de gehele radio vervangen voor een radio met navi en bluetooth kom je in een alternatief zoals de link hieronder
          https://nl.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20180119085721&SearchText=opel+astra+zafira+radio

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.