Handrem losmaken in tigra

Forumindex Forums Modellen Tigra Handrem losmaken in tigra

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17213965
    Nikita71
      Lid sinds:
      1 August 2008

      Hallo, is het ook mogelijk om de handrem uit een tigra te halen zodat ik er makkelijker een middenconsole in kan plaatsen, kan iemand mij ook vertellen of ik de originele pookknop er makkelijk af kan krijgen en deze vervangen voor een dierknop of komt daar nog veel bij kijken, ik lees graag reacties, bedankt en fijne maandagavond groetjes van Nikita

      #17547832
      Nikita71
        Lid sinds:
        1 August 2008

        dierknop = sierknop

        #17547833
        GTS Power
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 May 2008

          origineel gepost door Nikita71
          dierknop = sierknop

          je kunt rechtsboven je post op ‘edit’ klikken om je post te wijzigen;)

          #17547834
          Nikita71
            Lid sinds:
            1 August 2008

            :) thx dat wist ik niet, weer wat geleerd :D

            #17547835
            Rbin
              Lid sinds:
              26 October 2008

              Ik weet niet hoe je de handrem kunt demonteren, maar het console kan je er uitkrijgen zonder de handrem eraf te halen. Het is een beetje kloten en wrikken, maar uiteindelijk lukt het wel :)

              #17547836
              Nikita71
                Lid sinds:
                1 August 2008

                Hoi, dat eruit krijgen lukt dus inderdaad met wrikken en kloten maar ik wil er een andere in terugzetten maar wil deze zo min mogelijk beschadigen, aangezien ik hem zilver heb gespoten en ik niet wil dat dit gaat afbrokkelen door wrikken, groetjes en thx voor het meeedenken, Nikita

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.