hallo allemaal ik ben nieuw en op zoek naar wat informatie

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) hallo allemaal ik ben nieuw en op zoek naar wat informatie

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17244721
    werner34
      Lid sinds:
      31 December 2011

      hallo allemaal ik ben hier nieuw eigenaar van een sintra en veel kids 4 stuks om precies te zijn voor ons is de sintra een perfecte auto
      nu heb ik een klein probleem het slot aan de bestuurders kant is dol heb het slot nagekeken er is wat afgebroken in het slot
      geen groot probleem want de sintra heeft centrale deurvergrendeling dus kan de auto op slot doen via de passagierskant
      ik ben nu toevallig op vakantie in polen het land waar auto onderdelen zeer goedkoop zijn :D
      maar helaas van opel sintra hebben ze hier nog weinig tot niets van gehoord en dus ook geen goedkope onderdelen :???:
      maar nu zit ik te denken of het niet gewoon veel makkelijker is om een deurvergrendeling op afstandbediening in te bouwen in plaats van een nieuw slot te kopen deze sets kosten hier ongeveer 30 euro voor twee deuren maar ik denk omdat ik cv heb dat als ik een deur inbouw dat de rest automatisch mee doet
      graag jullie mening hier over
      mvg mark werner
      opel sintra 2.2gls
      bouwjaar 1997

      #17966291
      Marc O
        Lid sinds:
        4 December 2011

        Hai,

        Je kan een module kopen die je simpelweg aansluit tussen je bestaande centr. portiervergrendeling, vaak bij je zekeringkast, die stuurt je bestaande systeem aan.
        Bij die module zitten afstandsbedieningen bij geleverd.

        Als je een beetje handig ben, 20 min werk….

        Via internet kan je zat van dat spul krijgen.

        Welkom trouwens :thumb

        #17966292
        werner34
          Lid sinds:
          31 December 2011

          weet iemand waar het bestaande besturings systeem precies zit
          alvast bedankt

          #17966293
          unicornmuziek
            Lid sinds:
            30 April 2013

            Dag Werner,

            Ook ik wil een cv inbouwen bij een Opel Sintra omdat het deurslot stuk is. Maar ik kan nergens vinden waar het bestaande besturingssysteem zit en of het pneumatisch/electrisch is en negatief/positief ?
            Kan u mij daarbij helpen of bent u sinds 2011 ook nog niet veel wijzer daarover geworden ?

            Hoor het graag .

            Een tevreden Sintra rijder .

            #17966294
            wim-v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 August 2005

              @ Werner34: Van de week zag ik hier langs de waterkant toch echt een Witte! Sintra met Pools Kenteken staan, met 2 op Alcohol draaiende polen op een stoeltje met een hengel erlangs.

              Deurslot: heb je al eens de specifieke opel sloperijen geprobeert.

              Bedo of klein gunnewiek bijvoorbeeld??

              Willem

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.