HAHAHAHAH check dit!! Tuned_Tigra at AutoJunk

Forumindex Forums Modellen Tigra HAHAHAHAH check dit!! Tuned_Tigra at AutoJunk

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
  • Auteur
    Berichten
  • #17419661
    Boterletter
      Lid sinds:
      27 December 2008

      Ok, ook ik ben niet weg van het zó ver verbouwen van welke auto dan ook.
      Ik heb er wel respect voor dat je het op zich erg netjes gedaan hebt. Het is gewoon niet mijn stijl, maar dat is mijn “probleem”.
      Ik vind overigens de kleur wel netjes want ik heb ook die kleur dus geen fout woord daarover.
      En ik vind er erg nette velgjes onder liggen.
      De rest, ik hou niet van die “Lexus-look” clear achterlichten en zo’n hele lage stand van de auto in een land met zóveel drempels vind ik niet verstandig.

      Maar goed, jij vind ‘m de mooiste van de wereld en dáar gaat het om. ik vind ‘m niet bijzonder, maar ik hoef er dan ook niet mee te rijden, “tunen” of “customizen” van een auto is een heel persoonlijk iets, de kans dat iemand anders er geen r**t aan vind is best groot, maar je doet et dan ook niet voor een ander, jouw auto is een statement van wie je bent en wat jjij mooi vind en voor die statement.. verdien je respect ! :thumbup

      #17419662
      tuned_tigra
        Lid sinds:
        30 June 2004

        origineel gepost door Boterletter
        Ok, ook ik ben niet weg van het zó ver verbouwen van welke auto dan ook.
        Ik heb er wel respect voor dat je het op zich erg netjes gedaan hebt. Het is gewoon niet mijn stijl, maar dat is mijn “probleem”.
        Ik vind overigens de kleur wel netjes want ik heb ook die kleur dus geen fout woord daarover.
        En ik vind er erg nette velgjes onder liggen.
        De rest, ik hou niet van die “Lexus-look” clear achterlichten en zo’n hele lage stand van de auto in een land met zóveel drempels vind ik niet verstandig.

        Maar goed, jij vind ‘m de mooiste van de wereld en dáar gaat het om. ik vind ‘m niet bijzonder, maar ik hoef er dan ook niet mee te rijden, “tunen” of “customizen” van een auto is een heel persoonlijk iets, de kans dat iemand anders er geen r**t aan vind is best groot, maar je doet et dan ook niet voor een ander, jouw auto is een statement van wie je bent en wat jjij mooi vind en voor die statement.. verdien je respect ! :thumbup

        thnx :thumbup maar die achterlichten zijn er al uit..
        kijk maar int verbouwingstopic hahah

      2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.