H4 lamp vervangen Agila B 2011

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila H4 lamp vervangen Agila B 2011

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18392700
    2 Fast 4 U
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 October 2020

      Ik moet de linker H4  lamp vervangen van mijn Agila uit 2011 maar kan er niet bij komen is het mogelijk om de gehele unit eruit te halen , zo ja wat moet ik dan demonteren?

      #18392704
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Dan moet je de gehele voorbumper demonteren.

        #18392718
        2 Fast 4 U
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 October 2020

          [quote quote=18392704]Dan moet je de gehele voorbumper demonteren.[/quote]

          :good: Ok, maar  :scratch:   hoe kom ik te weten waar de bevestigingspunten van de voorbumper zijn? :unsure: of is er een werkplaats handboek of iets dergelijks van de 2011 Agila te koop of te downloaden?

          #18392719
          Haasje17
          Moderator
            Lid sinds:
            8 September 2009

            Ik zou gewoon iets meer tijd steken in het vervangen van het lampje kost je stuk minder werk. Ik heb er geen werkplaatshandboek van, maar onder zit die vast met kunstof pluggen, boven ook een paar en bij de voorschermen met 2 of 3 schroeven.

            #18392760
            john-opel
            Deelnemer
              Lid sinds:
              8 June 2012

              https://www.manualslib.com/manual/538992/Vauxhall-Agila.html?page=101#manual

              Men noemt hier enkel het noodzakelijk verwijderen van accu en koelwaterexpantievat om bij de afdekking van de lamp te komen.

              Als je de hele bumper er af gaat halen let dan ook op dat je de stekker vd buitentemperatuursensor losmaakt. Die zit in midden onder achter de voorbumper.

              #18392808
              2 Fast 4 U
              Deelnemer
                Lid sinds:
                11 October 2020

                [quote quote=18392760]https://www.manualslib.com/manual/538992/Vauxhall-Agila.html?page=101#manual Men noemt hier enkel het noodzakelijk verwijderen van accu en koelwaterexpantievat om bij de afdekking van de lamp te komen. Als je de hele bumper er af gaat halen let dan ook op dat je de stekker vd buitentemperatuursensor losmaakt. Die zit in midden onder achter de voorbumper.[/quote]

                :good:   john-opel bedankt voor de tip en vooral voor de link :applause02:

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.