Gsi digi dash inbouwen 1.4i

Forumindex Forums Modellen Kadett Gsi digi dash inbouwen 1.4i

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #18361648
    Division
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 July 2018

      Hey allemaal ik heb ik een kadett 1.4i uit 1990. Nu heb ik nog een digitale dash liggen van een gsi. Is het mogelijk om deze in mijn 1.4i te bouwen? Want ik heb nu 1 in zitten van een Kadett GT. En die ik nu heb word de snelheids meter via kabel aangedreven en dat heeft deze digidash niet.

       

      Wat heb ik er allemaal voor nodig om deze in te bouwen?

       

      Groetjes Fred

      #18361657
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Zit er een sensor op de bak met 3 draden? Duidelijke zichtbaar onder de kap. Bij die van mij wel. Daar kun je het snelheid signaal vandaan halen.

        #18361660
        Division
        Deelnemer
          Lid sinds:
          16 July 2018

          Dat klopt ja 3 stuks die komen uit dezelfde unit als de tellerkabel. Welke van de 3 moet ik daarvoor hebben? En op de digi dash stekker, komt die snelheidsmeterkabel op de grote of de kleine stekker? Want die kleinere stekker heb ik er niet op zitten.  :dank-u:

          #18361661
          ssamsung
          Deelnemer
            Lid sinds:
            17 September 2010

            Het kan wel. Vroeger had ik een gsi analoog teller en had hem toen ook veranderd naar digitaal. Was niet veel werk maar hoe het moet weet ik niet meer. Te lang geleden. :)

             

             

            Mvg

            #18362830
            opelkadetje
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 December 2004

              ik heb nog wel een schema ergens…nog interesse?

              #18372352
              M1988
              Deelnemer
                Lid sinds:
                20 March 2019

                Ik heb hier ook een Opel Kadett 1.4 waarin ik een digidash wil inbouwen. Kom er net achter dat de stekkers sowieso niet overeen komen. Heb een pulsgever op de bak zitten en ik heb ook een oliedruk sensor op het blok (c20xe). Iemand toevallig nog schema’s, Tips, stekkers in de aanbieding? :unsure:

                #18384230
                rammaz
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  9 July 2004

                  Is dit niet allemaal te vinden met de zoek functie op dit forum….jaren geleden eens mee bezig gehouden.
                  Anders via google…was geloof ik een Engelse site ..

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.