grootlicht en dimlicht aan Corsa B angel eyes?

Forumindex Forums Modellen Corsa grootlicht en dimlicht aan Corsa B angel eyes?

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17268766
    FnF_racer
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 October 2004

      ik heb een vraag over de koplampen van de Corsa B.
      hier zitten nu deze angel eyes in:

      .

      ben al bezig om alle ringen te laten werken, maar er valt me nog iets op.
      en dat is dat zodra ik groot licht aan zet, dat mijn dimlicht uitschakeld.
      is dit standaard, en zo nee, waar zou ik naar moeten kijken, wil ik dit weer goed monteren?
      en als dit wel standaard is, kan ik dit zo aansluiten, dat het wel beiden aanstaat, als ik groot licht aan zet?

      ben van de Astra G gewend dat grootlicht en dimlicht wel gelijktijdig aanstaat, als je grootlicht aanzet. :P

      #18258550
      soepkiepe
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 August 2010

        dit is standaard zo, schijnt een beveiliging te wezen, maar ook weer niet nodig.
        moet je ff zoeken,volgens mij heb ik er ook al eens iets over gevraagd.
        maar om het wat sneller te doen, stuur wimv6 ff een pb, hij had dat bij zijn combo of corsa ook gemaakt dat het samen brande, dus weet zeker dat hij jou antwoord kan geven.
        was volgens mij ook maar een kleinigheidje.

        #18258551
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Als je ‘seint’ met je grootlicht (hendel naar je toe trekken) is allebei aan. Als je grootlicht gewoon inschakelt (hendel van je afduwen) dan gaat je dimlicht uit.

          Tenminste, zo is dat bij de onze en daar is nooit aan geklust qua verlichting :)

          #18258552
          ivartje
          Deelnemer
            Lid sinds:
            28 December 2010

            ik heb er zon ding tussen gezet (weet me god de naam niet zo 123 meer) maar das een soort keerklep die zorgt dat de stroom maar 1 kant opgaat,dus nu heb ik groot en dimlicht allebei aan als ik me grootlicht aanzet

            #18258553
            FnF_racer
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 October 2004

              @Carpento wrote:

              Als je ‘seint’ met je grootlicht (hendel naar je toe trekken) is allebei aan. Als je grootlicht gewoon inschakelt (hendel van je afduwen) dan gaat je dimlicht uit.

              Tenminste, zo is dat bij de onze en daar is nooit aan geklust qua verlichting :)

              volgens mij is dat idd ook zo bij mij.
              en ik mis toch wel dat ze beiden aan staan, als ik hem gewoon groot licht aanzet.
              ook omdat als ik groot licht wat langer aan heb staan, dat de Xenon “weer moet opstarten”…

              heb naar mijn idee ook een probleem met de ogen, als ik plotseling van licht naar donker ga, zie ik net wat te lang “niets”…
              hindert mij verder niet, maar in de nacht kan het toch wat hinderlijk zijn.
              heb van Wim op het TigraTeam forum ook al antwoord, denk dat ik daar ook even naar kijk. ;)
              zou geel-zwart met Geel door moeten verbinden, achter de hendel voor groot licht.

              #18258554
              wim-v6
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 August 2005

                De gele draad aan de knipprhendel aan de Geel witte draad maken

                verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

                #18258555
                FnF_racer
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  3 October 2004

                  ohja, DAT zei je. :P
                  ga dat eerdaags eens naar kijken, als ik tijd vrij kan maken tussen werk, voetbal en de Astra. :P

                  #18258556
                  corsa14slow
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    3 December 2011

                    de snelle beunhaas manier: (wel een dikkere draad gebruiken) voordeel dat ie er tussen zit geklemd, geen geknip in de kabelboom

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.