Gril demonteren GTC H

Forumindex Forums Modellen Astra Gril demonteren GTC H

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17245564
    ReneH145
      Lid sinds:
      9 July 2012

      Hallo,

      Waarschijnlijk heb ik een klein lekje in mijn radiateur, auto verbruikt namelijk koelvloeistof en zag dat de fan ietwat vochtig was. Nu wou ik voor wat nadere inspectie even de gril verwijderen maar krijg de onderkant niet los. Iemand een idee hoe dat precies vast zit. Wil namelijk niet al teveel forceren, tis allemaal kunststof en dus zo kapot.

      Rene

      #17979903
      TvhR
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 September 2011

        @ReneH145 wrote:

        Hallo,

        Waarschijnlijk heb ik een klein lekje in mijn radiateur, auto verbruikt namelijk koelvloeistof en zag dat de fan ietwat vochtig was. Nu wou ik voor wat nadere inspectie even de gril verwijderen maar krijg de onderkant niet los. Iemand een idee hoe dat precies vast zit. Wil namelijk niet al teveel forceren, tis allemaal kunststof en dus zo kapot.

        Rene

        Er zitten aan de bovenkant 4 kunststof clips. Je moet de pennetjes die daarin zitten er doordrukken zodat ze er uitvallen. Je kunt de clips er dan uittrekken. Als de clips er uit zijn kun je de gril naar boven trekken en hem verwijderen. hij zit aan de onderkant niet vast.

        #17979902
        ReneH145
          Lid sinds:
          9 July 2012

          Dank voor je reactie,

          ik heb hen aan de bovenkant los dmv vier schroefjes, echter aan de onderkant zit hij nog ergens vast aan de bumper en kan niet goed ontdekken hoe dit nu zit.

          Rene

          #17979901
          Jefkere
            Lid sinds:
            6 August 2011

            Trek er gewoon eens aan, bij mij klikt hij gewoon los.
            Of kijk in het How To gedeelte bij Astra H en dan “Voorbumper verwijderen”, daar heb ik het ook licht aangehaald.

            Jeffrey

            #17979900
            Opeltje17
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 January 2012

              Aan de onderkant zit hij nog geklikt in de bumper met 4 clips dacht ik je kan met een schroevendraaier deze clips indrukken en gelijkmatig de grill omhoog trekken.

              Maar meestal gaat de grill wel los door gelijkmatig omhoog te trekken.

              #17979899
              Nick-GSI
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 June 2004

                als je de schroefjes aan de bovenkant los hebt dan moet je de gril er gewoon naar boven uit trekken

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.