Grandland X Business Executive

Forumindex Forums Modellen Grandland X Grandland X Business Executive

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18465093
    joel_ta87
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 May 2022

      Hi,

      Ik mag voor mij nieuwe job een lease-auto uit een pool uitzoeken (want: nog een jaar contract), en één van de opties is een Grandland X Business Executive. Ik probeer alleen uit te vinden van dan precies het een ‘Business Executive’ maakt. Iemand toevallig ook een dergelijke uitvoering op de oprit staan? Of iemand die weet wat deze uitvoering inhoudt qua opties?

      Thanks!

      Joël

      #18465165
      CJX
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 December 2011

        Naar mijn weten heb ik een Business Executive.

        Standaard ( naast de “normale” uitrusting ) volgens mij: 18 inch lichtmetalen wielen. AGR stoelen met verwarming. Led verlichting.  Grootscherm Navigatie. Elektrische achterklep. Climate Control en verduisterde achterruiten.

        Op mijn auto zijn de stoelen dan nog elektrisch verstelbaar en met ventilatie. Maar dat is volgens mij alleen in combinatie met leren bekleding, wat weer niet standaard is.

        Ook achteruitrij camera of 360 camera is niet standaard. Dat zit er bij mij ook niet op. Dat vind ik wel een groot minpunt, maar kan er mee leven.

        #18465166
        joel_ta87
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 May 2022

          Dank voor je reactie! Heb je er (standaard) ook keyless entry op zitten?

           

          EDIT: inmiddels toch wat kunnen vinden: https://www.driessenautogroep.nl/_asset/_public/Merk-Brochures/Opel/Driessen-Grandland-X_brochure.pdf

          #18465188
          CJX
          Deelnemer
            Lid sinds:
            17 December 2011

            Ah. Ik zie in de folder uit jouw link dat er op mijn auto toch wel wat extra’s gemonteerd zitten die niet standaard op een business executive zitten. B-)

            En ja, ik heb ook Keyless entry. En een verwarmbare voorruit, en stuurwielverwarming, Intelligrip en AFL.

            #18465428
            Stappel
            Deelnemer
              Lid sinds:
              5 December 2020

              Je moet uitkijken met de brochure,  die zij niet leidend. Er blijken er meerdere te zijn, ze staat een datum bij, ik dacht achterop.

              Ik heb dus geen Keyless entry. Dat was standaard en stond in de brochure, maar bij de bestelling was hij eruit, nieuwe brochure gekregen en daar was hij niet meer standaard.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.