Grandland X besteld

Forumindex Forums Modellen Grandland X Grandland X besteld

25 berichten aan het bekijken - 626 tot 650 (van in totaal 959)
  • Auteur
    Berichten
  • #18358849
    henryvank
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 March 2018

      727EB3AD-6E6C-4FFD-86A1-9C1DA732678A  Na 9 maanden eindelijk binnen :yahoo:

      #18358853
      Jan Driebeen
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 February 2018

        Supermooie bak Henryvank :applause01:

        #18358854
        joepke-m
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 July 2006

          :good: :cheers:

          #18358860
          Knutsel2
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 April 2018

            @ Henryvank: je hebt er lang op moeten wachten maar resultaat is erg mooi parelmoer zo in de zon, veel rijplezier toegewenst.

            Ik heb inmiddels afspraak voor woensdag afleveren.

            #18358907
            SjPas84
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 March 2018

              Net gebeld door de dealer!

              Volgende week vrijdag wordt hij (thuis) geleverd! Ivm het feit dat mijn vriendin echt hoogzwanger is gaan we hem niet zelf halen…

              Aan de ene kant wel makkelijk, maar aan de andere kant is het ophalen wel zo leuk!!

              #18358908
              joepke-m
              Deelnemer
                Lid sinds:
                3 July 2006

                Wel netjes van ze :good:

                #18358911
                SjPas84
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  7 March 2018

                  [quote quote=18358908]Wel netjes van ze :good:[/quote]

                  Zeker netjes ja! Jij hebt trouwens ook panoramisch dak toch? Aan welke kant gaat het zonnescherm open, vanaf de voorkant of vanaf de achterkant? Rare vraag misschien, maar als hij vanaf de voorkant open gaat is dat wat fijner. Gezien er straks natuurlijk een kleintje achterin zit, wil je daar het misschien niet open hebben en aan de voorkant wel…

                  #18358913
                  joepke-m
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    3 July 2006

                    Vanaf de voorkant

                    #18358922
                    Hans GLX
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      19 May 2018

                      [quote quote=18358911]

                      Wel netjes van ze :good:

                      Zeker netjes ja! Jij hebt trouwens ook panoramisch dak toch? Aan welke kant gaat het zonnescherm open, vanaf de voorkant of vanaf de achterkant? Rare vraag misschien, maar als hij vanaf de voorkant open gaat is dat wat fijner. Gezien er straks natuurlijk een kleintje achterin zit, wil je daar het misschien niet open hebben en aan de voorkant wel…[/quote]

                      Als je op 1 van de introductie video,s van de Grandland kijkt, zie je ergens dat de bestuurder onder het rijden het scherm sluit. Dat is achter naar voor. Zoals @ Joepke al aangaf.

                      #18358929
                      joepke-m
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        3 July 2006

                        Nee, sluiten gaat van achter naar voor. Open doen gaat van voor naar achter. Muggenzifterij natuurlijk…

                        #18358932
                        Hans GLX
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          19 May 2018

                          [quote quote=18358929]Nee, sluiten gaat van achter naar voor. Open doen gaat van voor naar achter. [/quote]

                          ja sorry, dat bedoelde ik ook ,zoals jij al eerder aangaf. Hij opent van voor naar achter, en hij sluit dus van achter naar voor. foutje van mij. ;-)

                          Maar je bent het toch wel met ,me eens@ Joep, als je achter elke zin van een bepaald iemand steeds iets zoekt, of over elke punt en komma struikelt, of wat er bedoeld word totaal anders opvat, dan heeft dat toch óók iets te zeggen hoe je zelf in elkaar steekt, of niet soms??

                          #18358940
                          SjPas84
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            7 March 2018

                            Ten eerste bedankt voor het antwoord op mijn vraag… Geloof dat daar zo’n forum als dit voor is, ipv dat ik eerst allemaal introductiefilmpjes moet gaan opzoeken en bekijken.

                            Fijn dat hij van voor naar achteren open gaat!!

                             

                            Tweede, Hans hou eens op met overal een mening over te hebben. Ja je bent gepensioneerde en hebt dus veel tijd om overal op te reageren en een mening over te kunnen vormen. Maar in mijn ogen zie je alles door de “Hans-bril”. Als iemand zijn kenteken onherkenbaar maakt wil je weten waarom ze dat doen en dat is dan ook nog eens belachelijk volgens jou. Als iemand vraagt of het Opel logo zo er af is te halen zonder gaatjes, dan heb jij daar commentaar op… Je hebt nu al 2 keer aangegeven dat je dit forum verlaat, doe dit dan ook. Of geef antwoord op vragen ipv meteen je (uitgesproken)mening te geven…

                            Je geeft aan dat je al veel antwoorden hebt gekregen op vragen via dit forum, lees dan alleen als je het niet eens bent met bepaalde gedachtegangen.

                            Sorry moest dit even kwijt, want lijkt wel dat er in elk onderwerp wel een discussie komt door Hans en anderen…

                             

                            :dank-u:

                            #18358946
                            Hans GLX
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              19 May 2018

                              [quote quote=18358940]Ten eerste bedankt voor het antwoord op mijn vraag… Geloof dat daar zo’n forum als dit voor is, ipv dat ik eerst allemaal introductiefilmpjes moet gaan opzoeken en bekijken. Fijn dat hij van voor naar achteren open gaat!! Tweede, Hans hou eens op met overal een mening over te hebben. Ja je bent gepensioneerde en hebt dus veel tijd om overal op te reageren en een mening over te kunnen vormen. Maar in mijn ogen zie je alles door de “Hans-bril”. Als iemand zijn kenteken onherkenbaar maakt wil je weten waarom ze dat doen en dat is dan ook nog eens belachelijk volgens jou. Als iemand vraagt of het Opel logo zo er af is te halen zonder gaatjes, dan heb jij daar commentaar op… Je hebt nu al 2 keer aangegeven dat je dit forum verlaat, doe dit dan ook. Of geef antwoord op vragen ipv meteen je (uitgesproken)mening te geven… Je geeft aan dat je al veel antwoorden hebt gekregen op vragen via dit forum, lees dan alleen als je het niet eens bent met bepaalde gedachtegangen. Sorry moest dit even kwijt, want lijkt wel dat er in elk onderwerp wel een discussie komt door Hans en anderen… :dank-u:[/quote]

                              Nee hoor, je hoeft écht niet eerst alle (zijn er hooguit 4) video,s te bekijken. Maar als je op Opel site de Grandland bekijkt, staan ze allemaal onderaan. Het is aan jouw of je ze bekijkt of niet. Ja, in jouw ogen zie ik alles door de “Hans-bril”. Precies gezegd, in jouw ogen! En ik wil helemaal niet weten waarom iemand zijn kenteken zwart maakt, ik zeg alleen het niet te begrijpen. Bovendien heeft @ Joepke daar al eens uitleg over gegeven wat privacy betreft. en ja,ik hab al 2x gedag gezegd. Maar toen ik las van iemand: Mis jij Hans ook?”(al was ook dit cynisch bedoelt) dacht ik: Vooruit dan maar. Snap je? Nee zeker? En ja, ik heb intussen best veel goede tips gekregen op dit forum over de Grandland. Zeker waar. Maar ook geef ik anderen mijn suggesties, of zeg iets uit eigen ervaring. Het is aan ieder, of ze dit ter harte nemen of niet. En zo niet, dat zal mij aan m,n r…  roesten. Snap je SjPas84?

                              #18358948
                              SjPas84
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                7 March 2018

                                Je bent eigenlijk best een vervelend mannetje Hans! Juist niks cynisch doen maar gewoon recht voor z’n raap.

                                En je zegt zoveel dat je zelf niet meer weet wat je allemaal zegt!!

                                Als ik een vraag stel wil ik daar gewoon (snel) antwoord op, op een forum dat daar voor is. Dat jij alle tijd hebt is prima, maar ik werk nog gewoon full-time, heb een vriendin die 39 weken zwanger is (of had ik hier eerst getrouwd voor moeten zijn) en daarnaast gewoon een sociaal leven.

                                Heel raar dat er meerdere mensen hier zijn die mijn (en ik dus hun) mening delen.

                                Maar laten we het gewoon on-topic houden of speciaal voor jou een onderwerp aanmaken…

                                :bye:

                                #18358949
                                Hans GLX
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  19 May 2018

                                  [quote quote=18358948]Je bent eigenlijk best een vervelend mannetje Hans! Juist niks cynisch doen maar gewoon recht voor z’n raap. En je zegt zoveel dat je zelf niet meer weet wat je allemaal zegt!! Als ik een vraag stel wil ik daar gewoon (snel) antwoord op, op een forum dat daar voor is. Dat jij alle tijd hebt is prima, maar ik werk nog gewoon full-time, heb een vriendin die 39 weken zwanger is (of had ik hier eerst getrouwd voor moeten zijn) en daarnaast gewoon een sociaal leven. Heel raar dat er meerdere mensen hier zijn die mijn (en ik dus hun) mening delen. Maar laten we het gewoon on-topic houden of speciaal voor jou een onderwerp aanmaken… :bye:[/quote]

                                  Ja het is maar net hoe je mij ziet, en door welke bril! Als je mij écht vervelend vind, dan moet je gewoon niet op mijn postings reageren dunkt me. Ik heb naar eer en geweten je gewezen op die kleine video filmpjes van Opel. Over met de voet de achterklep openen. On star. En andere innovaties. Ik denk dat de meesten op dit forum nog full-time werken en niet zo bevoorrecht zijn als ik. Daar heb ik ook alle respect voor. Ik maakte ook weken van 60-80 uur! Bovendien hoop ik voor jouw en je vriendin dat het met de zwangerschap goed komt, zonder nare complicaties. En ik vind het helemaal niet vreemd dat velen, of meerdere mensen jouw mening delen. Het komt steeds meer openbaar in welke samenleving we zitten. De vraag blijft, heeft dit forum voor mij een toegevoegde waarde? Daar ik alleen ben, zonder familie of vrienden vind ik het wel aardig om deel te nemen aan een forum. Mocht een meerderheid mij liever zien vetrekken, dan gaat het leven voor mij, ook zonder Opel-forum, gewoon verder hoor. Don,t worry, be happy!

                                  #18358953
                                  joepke-m
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    3 July 2006

                                    Geen vrienden? Waarom verbaast me dat niet?

                                    #18358954
                                    Hans GLX
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      19 May 2018

                                      [quote quote=18358953]Geen vrienden? Waarom verbaast me dat niet?[/quote]

                                      nou ja, een paar dan uit de kerk, maar dat was het dan ook. En échte vrienden is wat meer dan wat oppervlakkige aardigheid. Want die zijn er wel genoeg. Maar echte….??

                                      #18359141
                                      rjhorst
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        14 December 2017

                                        Iets ander kleurtje en geen Pano maar hij is dan eindelijk binnen en is voor iedereen “op te halen”.

                                        2018-08-01 14.20.10

                                        #18359145
                                        Jan Driebeen
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          9 February 2018

                                          [quote quote=18359141]Iets ander kleurtje en geen Pano maar hij is dan eindelijk binnen en is voor iedereen “op te halen”. [/quote]Hoe bevalt de Ateca FR?

                                          #18359162
                                          rjhorst
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            14 December 2017

                                            [quote quote=18359145]

                                            Hoe bevalt de Ateca FR?[/quote]

                                            Ben er erg blij mee. Hij is wat vlotter en sportiever maar volgens mij in de kofferbak ietsjes kleiner. De GLX vind ik een elegante auto en het interieur voelt ook wat warmer aan daar waar de Ateca vrij straight forward is.

                                            Als ik zo de GLX zie en na mijn proefrit was ik daar net zo blij mee geweest. Helaas was de lol er een beetje van af. Helemaal nu hij pas 6 maanden na datum opgeleverd wordt.

                                            #18359267
                                            sebasdereus
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              6 August 2018

                                              Op vakantie in Kroatië brak de distributieriem van onze Peugeot 307.. 14 jaar oud beestje. Van de ANWB kregen we een Opel Zafira mee ter vervanging. Dat beviel zo goed, dat we bij thuiskomst (half juni) naar de Opel dealer gegaan zijn. Op zoek naar een Zafira dus. Echter viel dit buiten ons budget en hebben we de zeer ruime Grandland X besteld. Op 3 juli mochten we ons White Jade-pareltje op halen. Zeer blij mee!

                                              #18359455
                                              Jan Driebeen
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                9 February 2018

                                                Ik ben nog elke dag heel blij met mijn GLX, wat een geweldige auto!

                                                #18359611
                                                mullie
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  22 May 2018

                                                  punt 5 vandaag ervaren…..ook met verloop van 13 naar 7. Was hier een oplossing voor, vind het ook niet prettig de klep handmatig te bedienen.

                                                  #18359633
                                                  Jan Driebeen
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    9 February 2018

                                                    [quote quote=18357873]Na de onthulling helemaal vergeten nog wat foto’s te nemen :rolling: 24BB7DEE-69B1-4355-8173-37C1D160AD6F[/quote] Heb jij al iets vernomen van OpelNL over de €1000,00 cashback-actie?

                                                    #18359634
                                                    Jan Driebeen
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      9 February 2018

                                                      [quote quote=18359611]punt 5 vandaag ervaren…..ook met verloop van 13 naar 7. Was hier een oplossing voor, vind het ook niet prettig de klep handmatig te bedienen.[/quote] Ik begrijp niet precies wat je bedoelt? Heb je problemen met de achterklep?

                                                    25 berichten aan het bekijken - 626 tot 650 (van in totaal 959)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.