Grandland X besteld

Forumindex Forums Modellen Grandland X Grandland X besteld

25 berichten aan het bekijken - 326 tot 350 (van in totaal 959)
  • Auteur
    Berichten
  • #18356344
    mmarkvoort
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 April 2018

      [quote quote=18356305]Sinds 17 mei trotse berijder van een GLX BE. Besteld op 14 januari, uiteindelijk maar 2 weken later dan de geplande datum. Geen aparte opties, alleen een trekhaak en een inductielader (welke (nog) niet lijkt te werken). Hiervoor deze week nog terug naar de dealer. De voetsensor van de achterklep reageert niet altijd goed, of ik kom er slecht bij. De kleur is standaard Jasper Grey, maar zeer mooi. Afhankelijk van de licht inval toont het blauwgrijs of donker grijs. Voor de rest is het zeer rustig en plezierig rijden. 9A47A57F-9E93-4BB5-80D3-59F12E98B084[/quote]

       

      Ik krijg morgen exacte dezelfde auto. BE met Jasper Grey. Enige extra zijn de AGR stoelen. Kan  heeeel weinig plaatsjes vinden van de Jasper Grey versie dus deze foto is erg welkom.
      Kleur is zeker top! En dat voor de standaard kleur. :applause02:

      #18356348
      Hans GLX
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 May 2018

        @ mmarkvoort,

        Fijn voor je dat je de Business-Executive morgen kan afhalen. Ik hoop dat je er veel plezier van mag hebben, en hopelijk geen storingen of pech. Hierbij een foto van deze Jasper-grey kleur, met waarschijnlijk ook de juiste velgen? :yes:

        ab

        #18356351
        mullie
        Deelnemer
          Lid sinds:
          22 May 2018

          Hoi Mark,

          Vond het ook lastig om de kleur Jasper Grey te vinden, maar ben er zeker zeer tevreden mee. Veel rijplezier !!

          #18356353
          mmarkvoort
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 April 2018

            Dank jullie wel. Ga er vast veel plezier aan beleven.

            En @ Hans: Dat zijn inderdaad de juiste velgen :-)

            #18356357
            mullie
            Deelnemer
              Lid sinds:
              22 May 2018

              [quote quote=18356305]Sinds 17 mei trotse berijder van een GLX BE. Besteld op 14 januari, uiteindelijk maar 2 weken later dan de geplande datum. Geen aparte opties, alleen een trekhaak en een inductielader (welke (nog) niet lijkt te werken). Hiervoor deze week nog terug naar de dealer. De voetsensor van de achterklep reageert niet altijd goed, of ik kom er slecht bij. De kleur is standaard Jasper Grey, maar zeer mooi. Afhankelijk van de licht inval toont het blauwgrijs of donker grijs. Voor de rest is het zeer rustig en plezierig rijden. [/quote]

              Vandaag voor de inductielader even langs de dealer geweest…….die wist mij het volgende te vertellen. Inductie laden werkt alleen met android, niet met een iphone. Carplay werkt alleen met iphone en niet met android. Morgen ga ik een toestel van een collega gebruiken om dit te testen. Dit is mij nl. niet bekend…..

              #18356379
              Hans GLX
              Deelnemer
                Lid sinds:
                19 May 2018

                @ mullie,

                Je komt op den duur overal achter. ik heb zo,n inductie oplaadsysteem niet. Ik heb ook geen android en geen carplay,of smartphone. Die optie zit ook niet op mijn Grandland. Ik heb voor onderweg nog een ouderwetse Nokia handy van € 25,- waar je alleen mee kan bellen en sms,n. :whistle:

                #18356391
                Mark van Veluw
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  24 January 2018

                  Mijn laatste iPhone kon ook opgeladen worden via een inductielader, is dus niet alleen voor iPhone. Naar mijn weten maakt zo’n lader ook geen verschil in welke telefoon er gebruikt wordt, zolang de telefoon maar draadloos laden ondersteunt. Mijn huidige telefoon, een Android toestel ondersteunt het juist weer niet.

                  Carplay is van Apple, Android auto uiteraard van Google, werkt dus met Android toestellen… Beide worden ondersteunt door de Grandland.

                  #18356393
                  Hans GLX
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    19 May 2018

                    @ Mark van Veluw,

                    Ik heb wel de symbolen van Carplay en Android op de display. Maar eerlijk gezegd, ik heb er totaal geen verstand van. Ik heb nog een ouderwetse kleine handy. ik heb wel in een klein videofilmpje gezien hoe het werkt met het draadloos opladen. Maar het zegt mij verder niks, omdat mijn handy met het opladen nog een kabeltje nodig is. Zowel thuis als in de auto. ;-)   Ook wilde ik een navigatie adres inspreken om te testen. ik kreeg te horen dat voor DIT land geen navigatie mogelijk was! :rolling:  Ik dacht: huh?? Toen begreep ik dat het gekozen land op Moldavië stond. Dus in de lijst Nederland gezocht, en ja….het werkt prima. :happy02:

                    #18356395
                    mmarkvoort
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      18 April 2018

                      Nou hij is er hoor. Helemaal top! Ben ook erg blij met de kleur.

                      Enige wat ik mis zijn de dakdragers. Ga nog even bij de dealer vragen of ze dat eraf hebben laten halen want volgens mij horen die er op te zitten :-)
                      De auto hadden ze al in bestelling dus zou kunnen dat dat zo is.

                       

                      20180524_104334

                      #18356396
                      quandor
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        14 November 2017

                        Dakdragers zijn niet standaard, maar kan je als optie erbij nemen.

                        #18356397
                        Hans GLX
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          19 May 2018

                          @ mmarkvoort,

                          Prachtkar hoor. Maar zoals Quandor al aangeeft, de dakrails is niet standaard. Het moet vooraf besteld worden, en kan volgens mij ook niet later gemonteerd. Zelf heb ik ze op mijn Grandland ook niet, en heb ze ook niet nodig. Hoe kan je het kenteken blinderen? Zelf heb ik er geen moeite mee hoor. Iedereen die je ziet rijden, ziet óók je kenteken. Ik wens je veel plezierige en veilige kilometers. Jouwe is een BE uitvoering toch?

                          #18356398
                          mmarkvoort
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            18 April 2018

                            [quote quote=18356397]@ mmarkvoort, Prachtkar hoor. Maar zoals Quandor al aangeeft, de dakrails is niet standaard. Het moet vooraf besteld worden, en kan volgens mij ook niet later gemonteerd. Zelf heb ik ze op mijn Grandland ook niet, en heb ze ook niet nodig. Hoe kan je het kenteken blinderen? Zelf heb ik er geen moeite mee hoor. Iedereen die je ziet rijden, ziet óók je kenteken. Ik wens je veel plezierige en veilige kilometers. Jouwe is een BE uitvoering toch?[/quote]

                            Helder :-) Ik dacht dat ze er standaard op zaten. Maar dat geeft niks.
                            Kenteken heb ik in Paint even weggestreept.
                            Ik heb inderdaad een BE. Nog niet in gereden hij is net afgeleverd. Dus dat ga ik straks naar huis meemaken. Maar de man die hem kwam brengen was erg enthousiast haha ;-)

                            #18356399
                            Hans GLX
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              19 May 2018

                              @ mmarkvoort,

                              Ja dat kan ik wel voostellen. Het rijd echt als een taxi hoor! Hij werkt van binnen heel ruim, en is op de weg erg stil. Je kan gewoon met zachte stem praten binnen. Je zou echt niet zeggen dat het een 3 cilinder is. Ook niet rond of over de 120km/u. Ik ben benieuwd hoe je eerste indrukken zijn als je gereden hebt. Ik hoor het wel. Ik wens je veel plezier met de auto. :applause02:

                              #18356400
                              mmarkvoort
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                18 April 2018

                                [quote quote=18356399]@ mmarkvoort, Ja dat kan ik wel voostellen. Het rijd echt als een taxi hoor! Hij werkt van binnen heel ruim, en is op de weg erg stil. Je kan gewoon met zachte stem praten binnen. Je zou echt niet zeggen dat het een 3 cilinder is. Ook niet rond of over de 120km/u. Ik ben benieuwd hoe je eerste indrukken zijn als je gereden hebt. Ik hoor het wel. Ik wens je veel plezier met de auto. :applause02:[/quote]

                                Dank je wel :-) Dat gaat vast lukken. Ik zal zeker verslag uitbrengen van mijn eerste kilometers. :applause02:

                                #18356407
                                rjhorst
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  14 December 2017

                                  [quote quote=18356395]Nou hij is er hoor. Helemaal top! Ben ook erg blij met de kleur. Enige wat ik mis zijn de dakdragers. Ga nog even bij de dealer vragen of ze dat eraf hebben laten halen want volgens mij horen die er op te zitten :-) De auto hadden ze al in bestelling dus zou kunnen dat dat zo is. [/quote]

                                   

                                  Heb je een Panoramisch dak? Want dan kan je ze uberhaupt er niet op bestellen. Dit had ik ook met de bestelling van mijn GLX.

                                  #18356408
                                  Eric Hendrikman
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    17 December 2017

                                    @Hans GLX,

                                    Dank voor je reactie. Ik heb in november een GLX BE besteld met opties. Ik kon die gaan rijden, maar moest dan volle pond betalen aan de lease maatschappij, exclusief de optiepakketten. Opel DE had de optiepakketten namelijk verwijderd uit de BE uitvoering. Daarna kosteloos geannuleerd en de Ultimate uitvoering besteld. Veel standaard er in en ook nog geld terugkrijgen van de werkgever per maand versus lease budget. Ik rijd voorlopig lekker door in de huidige Insignia, en ik wacht rustig af. Sinds gisteren staat mijn GLX op status 48, dus misschien is hij er nog net voor de vakantie. Foto zal ik plaatsen na aflevering. Ik heb een handgeschakeld uitvoering trouwens.

                                    #18356409
                                    Hans GLX
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      19 May 2018

                                      @ Erik Hendrikman,

                                      ja ik snap je verhaal. je zit in ieder geval niet zonder vervoer.  Ik hoop inderdaad dat je de Grandland voor de vakantie kan rijden. Leuk als je dan even een foto plaatst. Eenmaal een automaat, dan wil je nooit anders meer. ;-)

                                      #18356412
                                      mullie
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        22 May 2018

                                        [quote quote=18356391]Mijn laatste iPhone kon ook opgeladen worden via een inductielader, is dus niet alleen voor iPhone. Naar mijn weten maakt zo’n lader ook geen verschil in welke telefoon er gebruikt wordt, zolang de telefoon maar draadloos laden ondersteunt. Mijn huidige telefoon, een Android toestel ondersteunt het juist weer niet. Carplay is van Apple, Android auto uiteraard van Google, werkt dus met Android toestellen… Beide worden ondersteunt door de Grandland.[/quote]

                                        Dat lijkt mij ook, maar voordat ik me weer ga melden, ga ik eerst een android aansluiten/testen. Voor hetzelfde geldt zijn ze de lader vergeten aan te sluiten. Na het weekend weet ik hopelijk meer.

                                        #18356413
                                        Jan Driebeen
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          9 February 2018

                                          [quote quote=18356395]Nou hij is er hoor. Helemaal top! Ben ook erg blij met de kleur. Enige wat ik mis zijn de dakdragers. Ga nog even bij de dealer vragen of ze dat eraf hebben laten halen want volgens mij horen die er op te zitten :-) De auto hadden ze al in bestelling dus zou kunnen dat dat zo is. 20180524_104334[/quote] Hele mooie GLX , veel rijplezier gewenst  :good:  

                                          #18356416
                                          mullie
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            22 May 2018

                                            [quote quote=18356395]Nou hij is er hoor. Helemaal top! Ben ook erg blij met de kleur. Enige wat ik mis zijn de dakdragers. Ga nog even bij de dealer vragen of ze dat eraf hebben laten halen want volgens mij horen die er op te zitten :-) De auto hadden ze al in bestelling dus zou kunnen dat dat zo is. 20180524_104334[/quote]

                                            Pracht auto, mooie kleur  :applause02:

                                            #18356432
                                            mmarkvoort
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              18 April 2018

                                              Dank allen voor de complimenten.

                                              Even een korte eerste indruk. In 1 woord WOW!
                                              Wat een absoluut genot om in te rijden. Dit is even een upgrade t.o.v mijn 308 SW. De (AGR) stoelen zitten heerlijk, de auto is erg stil, en de motor heeft me echt aangenaam verrast. Wat is dit lekker cruisen.

                                              Het standaard geluid valt me ook echt heeel erg mee. Wederom t.o.v de 308 een verademing.

                                              Kortom….. Ik ben blij :happy02:  :happy02:

                                              #18356433
                                              Hans GLX
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                19 May 2018

                                                @mmarkvoort,

                                                Dan heb ik toch niets teveel gezegd? Het rijd echt als een taxi. Wel hoop ik van harte dat voor alle Grandlandrijders op dit forum, storingen en pech incidenten achterwege zullen blijven. Want sommigen onder ons begonnen helaas al met dikke ellende. Dat kan nooit de bedoeling zijn van zo,n prachtige auto. ;-)

                                                #18356460
                                                Jan Driebeen
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  9 February 2018

                                                  :scratch: Hmm, status nog steeds op 33 maar verwachte leverdatum van 29-6 naar 1-7 verschoven

                                                  #18356461
                                                  Mark van Veluw
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    24 January 2018

                                                    Hier hetzelfde, datum verschuift af en toe. Hier vandaag van 02-07 naar 05-07, ook code 33

                                                    #18356466
                                                    Hans GLX
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      19 May 2018

                                                      @ Mark van Veluw,

                                                      Als het maar een paar dagen later is dan gepland, dan is daar nog mee te leven. Maar stel je voor dat het weken word. En bovendien die Fransen zijn nogal stakingsgevoelig. Dus ik hoop voor jullie dat het schema word gehaald en dat er verder geen extra vertraging bijkomt. ;-)

                                                      grand-13

                                                    25 berichten aan het bekijken - 326 tot 350 (van in totaal 959)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.