Grandland Ultimate Led Afl lichten in Engeland

Forumindex Forums Modellen Antara, Frontera, Monterey, Campo, (offroads) Grandland Ultimate Led Afl lichten in Engeland

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18358428
    Pdh
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 July 2018
      1. Binnenkort gaan we naar Engeland met onze nieuwe Grandland X Ultimate. Vraag over de Led lampen met AFL: kun je die instellen voor het links rijden of moet ik de beroemde stickers plakken?
      #18358741
      BlackBeauty44
      Deelnemer
        Lid sinds:
        13 February 2018

        Aangezien ik met een bepaalde regelmaat richting Engeland afreis, heb ik deze vraag in de loop van het jaar al gesteld aan de klantenservice van OPEL Nederland. Het antwoord dat ik kreeg was dat ik gebruik moest maken van de beroemde stickers :yahoo:
        Er is echter nergens een indicatie waar deze te plakken. Ook door de A(utomatic) F(orward) L(lighting) van deze Led-koplampen is de lichtbundel erg beweeglijk en dus niet te vangen met een paar simpele stickers. Ook lijkt me het niet zo handig om deze stickers op de kunststof beglazing te plakken in verband met het weer moeten verwijderen bij terugkeer.
        Ik heb dezelfde vraag toen maar aan de klantenservice van VAUXHALL Engeland gesteld, aangezien er meer Engelsen richting continent gaan dan omgekeerd(?). Binnen een dag kreeg ik antwoord dat de aansturing van de AFL-Led lampen dit automatisch regelt. Het systeem weet (via GPS) waar de Grandland zich bevindt en zal de AFL automatisch aansturen op links-verkeer :applause01:

        #18358742
        Pdh
        Deelnemer
          Lid sinds:
          15 July 2018

          @blackbeauty44: dat is mooi nieuws!! Ben benieuwd.. Inmiddels ben ik er ook achter dat je de AFL kan uitschakelen, mocht het niet werken.

          Bedankt voor je reactie!

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.