Graag jullie mening deze astra gsi

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Graag jullie mening deze astra gsi

• Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 151 tot 162 (van in totaal 162)
  • Auteur
    trashmetal
    Deelnemer

eerst zien dan geloven :jerry

hdenisen

Zoals de waard is, TB noord en trash zei je. Tsja sommigen kunnen niet lezen en
        zijn nooit te overtuigen. Das niet mijn probleem en op onzincomment krijg onzin
        comment. Maar ja sommigen kunnen daar domweg niet meer tegen op en
        beginnen te schelden. Lachen hoor. Foto moet je maar opzoeken.

Denk maar echt niet dat ik mijn hele hebben en houwen met jou/jullie ga delen.
        Bovendien heb ik alleen maar originele auto’s waar jullie van walgen.

Ik heb heer Belg gevraagd normaal te schrijven, en dan ben ik de gebeten
        hond. Tsja, zo werkt het eenmaal, maar kan er goed tegen hoor. Welterusten.

Anoniem

Dit gaat weer helemaal nergens over en is het zoveelste topic die weer offtopic is gegaan.
          Het blijft blijkbaar voor sommige leden moeilijk om een volwassen discussie te voeren zonder offtopic te gaan.

Het veelvuldig offtopic gaan is momenteel een hot item en een grote ergenis onder de mods.
          Je begrijpt dat dit het forum niet gezelliger maakt, en dat dit tevens ten koste gaat van de kwaliteit van dit forum.
          Wij mods zullen hier strenger op gaan controleren en zullen leden die niet hun best doen om ontopic te blijven aanspreken en waar nodig beperkingen opleggen.

Ook leden dit niets zinnigs kunnen posten wil ik verzoeken alleen maar te blijven lezen. Onzinnige post is pure vervuiling van het forum, en onnodig databasegebruik.

Topic gesloten en zal binnenkort verwijderd worden. :swear

Anoniem

Heb het topic toch opgeschoond, en verplaatst naar slap geouwehoer.

asconahobbyist
            Deelnemer

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m657325449-opel-astra-2-0-gsi-u9-1992-zwart.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;

Is dit niet wat?? Hij is bijna helemaal origineel,en voor 600 piek??
              Als je budget voor een mooie idd 3000 euro bedraagt kan je hier wel wat mee lijkt me.
              Schermranden calculeer je sowieso in,als je ze er zelf in laat zetten weet je zeker hoe en wat.Eentje waar het al gedaan is weet je nooit hoe het gedaan is,en kan je dus over een jaar weer in de ellende zitten.
              Denk als je persé een c20NE zoekt dat je sowieso roest hebt,want ergens in 93 is die vervangen door de 1.8 16V,en juist tot half 93 waren de Astra’s zo slecht. De betere exemplaren van de F1 zijn allemaal laat 93 of 94 en dus altijd (1.8 of 2.0) 16V
              Dan kan je beter voor weinig geld een matige kopen en die netjes maken als een op het oog nette voor flink geld wat later toch een slechte blijkt.

peter86

Dat is leuk zeg, die gsi heb ik ook 1 week gehad maar toen deed de verzekering moeilijk over een eerdere aanrijding die ik heb gehad dus moest uk hem weer weg doen.
                Die gsi is in 2003 ingevoert, maar vind het raar dat hij hem weer verkoopt naar 16 dagen. :hmmz

PeterNoFear
                Deelnemer

Hij heeft nog 1 te koop, misschien voor de handel ;)

Vind hem er (mijn eigen mening) wel netter uitzien als de eerste, wat minder uitgeleefd.

asconahobbyist
                  Deelnemer

@peter86 wrote:

Dat is leuk zeg, die gsi heb ik ook 1 week gehad maar toen deed de verzekering moeilijk over een eerdere aanrijding die ik heb gehad dus moest uk hem weer weg doen.
                    Die gsi is in 2003 ingevoert, maar vind het raar dat hij hem weer verkoopt naar 16 dagen. :hmmz

dan kan jij ook vast wel vertellen of het nog wat is,of ie nog een beetje netjes is en of ie goed rijdt.
                    Zoja,dan is dit misschien wel de moeite voor tijn om eens heen te rijden.

enige wat niet origineel is,is de grille en de velgen,maar een rieger grille kan je zo ruilen voor een gewone GSI grille,en een paar waaiervelgen is ook zo gevonden. En denk dat een middagje poetsen wonderen verricht op deze Astra.

soepkiepe
                    Deelnemer

http://forum.astragsi.nl/viewtopic.php?f=6&t=18698″ onclick=”window.open(this.href);return false;
                      die ziet er aardig wat beter uit dacht ik zo.
                      helaas nog verder dan de marktplaats link :(

TijnGsi16v

Hoi mensen,

bedankt voor het meehelpen zoeken, maar heb er eentje gevonden!!!! Open er straks wel even een nieuw topic over!

Echt heel fijn dat jullie me hebben geholpen! :thumb :thumb :wors

groeten Tijn

PeterNoFear
                        Deelnemer

Kan hier ook wel gewoon in denk ik, anders even een linkie? :D

peter86

@asconahobbyist wrote:

@peter86 wrote:

dan kan jij ook vast wel vertellen of het nog wat is,of ie nog een beetje netjes is en of ie goed rijdt.
                            Zoja,dan is dit misschien wel de moeite voor tijn om eens heen te rijden.

enige wat niet origineel is,is de grille en de velgen,maar een rieger grille kan je zo ruilen voor een gewone GSI grille,en een paar waaiervelgen is ook zo gevonden. En denk dat een middagje poetsen wonderen verricht op deze Astra.

ik zag dat hij er al een gekocht heeft,
                            maar ter info, toen ik hem had zat de hemel bekleding los (moest ff vast worden gemaakt) en er zat een knak in het stuur, deze kon je niet vloeiend draaien maar hakte af en toe.

motorisch… SUPER.. maar dat is wel weer 4 jaar geleden dus weet natuurlijk niet wat er allemaal mee is gebeurt.

12 berichten aan het bekijken - 151 tot 162 (van in totaal 162)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.