Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Graag jullie mening deze astra gsi
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
18 maart 2013 om 18:41 #18117346
Ok bedankt, zal ik zeker doen, maar ik ken dat ” ja we hebben hem hier voor je neer gezet, daarom is ie warm”, of “de batterij was plat”. Er zijn zoveel smoesjes dat je het op een duur niet meer weet of het waar is of niet…
En om te zeggen ik kom morgen nog is terug, dat is me een beetje te ver! Of hij gaat morgen met me mee naar huis of hij blijft waar ie is. Hoop alleen dat ik me wat kan inhouden, want als er wat mee scheelt, dan zal ik rap denken, oo dat fiks ik wel enz..
grtz Tijn
18 maart 2013 om 18:51 #18117347getrapt met een gsi?
daar zijn ze voor gemaakt toch?
daar moeten ze tegen kunnen, vooral een 8v mits goed warm gereden18 maart 2013 om 18:54 #18117348@TijnGsi16v wrote:
Ok bedankt, zal ik zeker doen, maar ik ken dat ” ja we hebben hem hier voor je neer gezet, daarom is ie warm”, of “de batterij was plat”. Er zijn zoveel smoesjes dat je het op een duur niet meer weet of het waar is of niet…
En om te zeggen ik kom morgen nog is terug, dat is me een beetje te ver! Of hij gaat morgen met me mee naar huis of hij blijft waar ie is. Hoop alleen dat ik me wat kan inhouden, want als er wat mee scheelt, dan zal ik rap denken, oo dat fiks ik wel enz..
grtz Tijn
nog ff een puntje om op te letten.
motor net zo lang laten draaien tot dat de vin aan slaat.
ook al zegt hij 1000x dat hij wel aan slaat, toch zelf ff bekijken ;)
mocht ie niet aan slaan en aan de kook raken heb je grote kans op een lekke koppakking namelijk.18 maart 2013 om 19:12 #18117349Ja, dat was ik al van plan, toch bedankt! Net viel me nog iets op, da ding waar de gordel in klikt aan de passagier kant, daar zie je da geel/oranje plaatje… dacht dat je dat pas zo ziet als ie een tik heeft gehad vanvoor??? :hmmz
18 maart 2013 om 19:27 #18117350ja die dingen komen er uit bij een aanrijding
dan zijn de gordelspanners afgegaan18 maart 2013 om 19:48 #18117351Das natuurlijk minder! Dan zal ik er toch maar even over nadenken of ik er morgen wel voor ga…. pff altijd die tegenslag toch hee! :swear
18 maart 2013 om 19:51 #18117352gewoon heen gaan, een hele mooie reden om al eens over de prijs te gaan praten.
en als dat ding verder goed rijd, en dat gordel ding het enige is wat er op wijst dat ie schade heeft gehad, wat is dan het probleem?
van buiten valt er niks aan te zien.het kan ook zijn dat dat gebeurd is met het stoferen van de stoel, dat ze dat clipje niet in de gordel hebben gestoken..
maar uuhhhh, dat moet je er natuurlijk niet bij zeggen bij de verkoper haha
:jerry :jerry18 maart 2013 om 20:01 #18117353nou soepkip die dingen gaan niet zo maar af hoor
kun je rust door de schuur gooien zonder dat er wat gebeurt
dus zal wel niet met stoferen gebeurt zijn
andere meot je er ff onder kijken f er nog een stukje vinger tussen zit hahah18 maart 2013 om 20:08 #18117354Hoe werkt dat eigenlijk naast de stoel? ik heb t ook al paar keer in me handen gehad, zelfs dat rood klipje wat er los bij zit :wtf
18 maart 2013 om 20:27 #18117355dat rooie clipje zit aan de buitenkant van je stoel ;)
als je die plastic kap er af haalt zie je die soort cilinder met die gele sticker.
goed een paar cm van de achterkant zit een gleufje, daar moet je dat rooie clipje in doen als je de stoel er uit haalt of zo, anders kan de gordelspanner springen, en geloof me, dat gaat je niet bevallen als je die voor je hoofd krijgt!.
[youtube:3spuhxyd]http://www.youtube.com/watch?v=MXOk7Z5rmuk[/youtube:3spuhxyd]18 maart 2013 om 20:48 #18117356[youtube:1sfvqgsx]http://www.youtube.com/watch?v=5RUVy3Jz-So[/youtube:1sfvqgsx]
18 maart 2013 om 21:12 #18117357@soepkiepe wrote:
dat rooie clipje zit aan de buitenkant van je stoel ;)
als je die plastic kap er af haalt zie je die soort cilinder met die gele sticker.
goed een paar cm van de achterkant zit een gleufje, daar moet je dat rooie clipje in doen als je de stoel er uit haalt of zo, anders kan de gordelspanner springen, en geloof me, dat gaat je niet bevallen als je die voor je hoofd krijgt!.
[youtube:3qlk4wjp]http://www.youtube.com/watch?v=MXOk7Z5rmuk[/youtube:3qlk4wjp]Snap nog niet het doel daar van.. Raar gedoe in die auto’s tegenwoordig.
18 maart 2013 om 21:48 #18117358Heb veel stoelen er uit gehad, met spanners nooit wat mee gehad,,
18 maart 2013 om 21:57 #18117359@ soepkip, Wat een knal zeg!! Wist niet dat da ding zo afging….
@ petrolhead, Mooi filmpje… ben je een vorige eigenaar ofzo?? Staan wel leuke comments bij!
Pff weet nu echt niet of ik morgen er heen ga rijden, vind het echt een mooie Gsi, maar als ie weet ik veel half in elkaar heeft gezeten, dan liever niet… weet iemand wanneer zo een gordelspanner afgaat? en daarmee bedoel ik: – gaat ie af als je tegen 20km/u tegen een andere auto aanknalt
of pas als je 80km/u tegen een andere auto aanknalt?grtz Tijn
18 maart 2013 om 22:41 #18117360Die gordelspanners gaan vaak genoeg stuk
Stoel een keer los gehad of gewisseld en dan heb je kans dat
de spanner eruit komt,
meestal omdat de instructie die erop staat betreffende het rode plaatje niet opgevolgd is.Corsa B heeft dezelfde gordelspanners, ook die gaan geregeld stuk.
Tevens ook door slijtage of door gewoonweg de gordel een keer scheef in de houder te klikken.
Is op de autosloop waar ik werk een goed verkocht onderdeel, stoelframes met goede gordelspanner.Succes met bezichtigen en als het een goede gsi succes :thumb :thumb
18 maart 2013 om 22:46 #18117361@TijnGsi16v wrote:
@ soepkip, Wat een knal zeg!! Wist niet dat da ding zo afging….
@ petrolhead, Mooi filmpje… ben je een vorige eigenaar ofzo?? Staan wel leuke comments bij!
Pff weet nu echt niet of ik morgen er heen ga rijden, vind het echt een mooie Gsi, maar als ie weet ik veel half in elkaar heeft gezeten, dan liever niet… weet iemand wanneer zo een gordelspanner afgaat? en daarmee bedoel ik: – gaat ie af als je tegen 20km/u tegen een andere auto aanknalt
of pas als je 80km/u tegen een andere auto aanknalt?grtz Tijn
tjsa, das afhankelijk van wat je wilt.
als het niet zo heel ver rijden is voor je was ik zeker heen gegaan hoor.
ik denk niet dat die aute een erge klapper gemaakt heeft, anders was ie wel gesloopt.
ALS ie dus al schade heeft gemaakt ws het nog wel de moeite om het te maken.
ik zou me er persoonlijk niet heel naar om maken, ding ziet er goed uit, heb verder niet veel gelzen, maar als ie ook apk heeft is het goed toch?
zoals ik al zei, ik had de moeite genomen om te kijen, die gordel spanners was voor mij eenhele mooie reden om de prijs te verlagen.18 maart 2013 om 22:54 #18117362Zie net op dat filmpje bij 0.32 sec dat de gordelspanner er nog in zit… is wel van 2009 maar hij ziet er mij toch nog hetzelfde uit…
Zal toch maar gaan zien, ik meen me ook te herinneren dat er bij één van mijn vorige gsi bakken er ook zo een plaatje uithing bij gordel-klik aan de passagiers kant, en die heeft ook nooit in elkaar gezeten.
We zullen wel zien zei de blinde! :thumb
18 maart 2013 om 22:57 #18117363als ik mijn niet vergis had mijn rooie het aan beide kanten en heeft die ik nu heb die gele dingen er ook niet in.
maar weet je?? het boeit me niet ;)
de auto rijd, komt door de apk, gordel werkt, en ik zie of merk geen schade.
en dat vind ik het belangrijkste :)18 maart 2013 om 23:10 #18117364ik heb eergister even een test uitgevoert en met een astra gsi met 140 km 4 x over het dak en op de kop in de sloot zijn ze er bijde uit zonder de gordel te dragen :jerry
ik kan me ook niet voorstellen dat deze er zomaar uitknallen bij een astra sloop er wel eens een en je moet er aardig oprossen met een moker om ze te laten knallen
astra ziet er wel rete strak uit maar ook erg aan de prijs waarom geen knappe 16v voor dat geld?18 maart 2013 om 23:20 #18117365@arnold kadett, astra ziet er wel rete strak uit maar ook erg aan de prijs waarom geen knappe 16v voor dat geld?
Heb nog een kadett 16v, maar vindt de 8v gewoon fijner rijden, kan hier bij ons in de buurt toch niet doorrijden, ze staan hier regelmatig te flitsen (mobiel) en heb niet meteen de behoefte om over de 130km/u te gaan rijden. En trouwens vroeger met men 8v genoeg auto’s op hun kl*te gegeven! Ben ook geen teenager meer!
grtz
18 maart 2013 om 23:44 #18117366oke dat begrijp ik ;)
vele zullen wel een 8v wel voor een 16v willen ruilen
ben ook een 8v liefhebber hoor dingen doen het altijd en op vakantie door luxumburg (bergen) :wub klinken zo zo lekker
maar voor zoveel geld moet je wel echt een perfecte 8v kunnen vindenben benieuwd als deze het wordt vind hem wel strak maar erg duur
gr arnold
19 maart 2013 om 06:38 #18117367Tja, geef liever iets meer uit voor een (hopelijk) roestvrije bak… en vertrouw de 8v wel iets meer.
straks weten we het he!
grtz
19 maart 2013 om 08:41 #18117368Succes met kijken. Hoop dat hij in het echt er net zo goed uit ziet als op de foto.
En ik had zelf ook een mooie zwarte corsa b waar ik meerdere keren (buiten mijn schuld) schade aan gehad heb. Deze is elke keer door een erg goed schadebedrijf hersteld en is er zeker niet minder door geworden. Dus ik zou zeggen kijk goed naar de bekende punten en ik ben benieuwd!19 maart 2013 om 11:18 #18117369@arnold kadett wrote:
ik heb eergister even een test uitgevoert en met een astra gsi met 140 km 4 x over het dak en op de kop in de sloot zijn ze er bijde uit zonder de gordel te dragen :jerry
ik kan me ook niet voorstellen dat deze er zomaar uitknallen bij een astra sloop er wel eens een en je moet er aardig oprossen met een moker om ze te laten knallen
astra ziet er wel rete strak uit maar ook erg aan de prijs waarom geen knappe 16v voor dat geld?Ik draag zelde een Gordel, gewoon dat het me irriteert in op me schouder en me nek, en ben bang als ik een keer een flinke klapper maak dat de gordel het vlees in snijd.
1x boete gehad, maar dat heb ik er wel voor over.
Maar wie nou het doel van die dingen naast de stoel?
19 maart 2013 om 14:14 #18117370@petrolhead wrote:
[youtube:38fllrru]http://www.youtube.com/watch?v=5RUVy3Jz-So[/youtube:38fllrru]
DIKKe F hoor :wors
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.